وحدت حوزه و دانشگاه مانع رسیدن دشمن به اهدافش است
کد خبر: 4107979
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
نماینده ولی فقیه در ایلام بیان کرد:

وحدت حوزه و دانشگاه مانع رسیدن دشمن به اهدافش است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه وحدت و هم‌افزایی حوزه و دانشگاه می‌تواند به رفع موانع کمک‌های شایانی کند، گفت: بدون شک ایجاد وحدت بین این دو حوزه، دشمنان را از رسیدن به نیات شومشان باز خواهد داشت.

نشست وحدت حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز، ۲۷ آذرماه در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه ایلام برگزار شد، گفت: با همکاری و تعامل خوب حوزه و دانشگاه با یکدیگر، می‌توان به پیشرفت‌های علمی و تقویت سطح معلومات در جامعه امیدوار بود.

وی با بیان اینکه وحدت و هم افزایی حوزه و دانشگاه می‌تواند به رفع موانع کمک‌های شایانی کند، اظهار کرد: بدون شک ایجاد وحدت بین این دو نهاد، دشمنان را از رسیدن به نیات شومشان باز خواهد داشت و ارتباط مسئولان و مدیران با این دو جایگاه می‌تواند مکمل پیشبرد اهداف در حوزه‌های مختلف و دیگر بخش‌های جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن این است که جوانان ما بیکار نباشند، دانشگاهیان و حوزویان با ارائه راه حل علمی برای برون‌رفت از مشکل بیکاری در این جهت اقدام کنند و برای تحقق وحدت بین حوزه و دانشگاه ابتدا باید نیاز‌ها شناسایی شوند و سپس جریان علمی در این دو نهاد مقدس به سوی رفع نیاز‌ها و مشکلات سوق داده شود.

وی، خواستار تشکیل کرسی آزاداندیشی در سطح مساجد توسط حوزه و دانشگاه شد و ادامه داد: باید خروجی این گونه نشست‌ها و همایش‌ها تلاش برای حل مسائل و مشکلات جامعه باشد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف دشمن در جنگ ترکیبی، تغییر باور مردم است، گفت: اگر این جنگ ترکیبی که دشمنان نظام علیه ما به راه انداخته‌اند، غیر از کشور ما در هر کشور دیگری بود، تاکنون ساقط شده بود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اتفاقات هفته‌های اخیر در کشور، گفت: لایه زیرین که منشأ این عامل است، باید بررسی شود که چه عاملی باعث تغییر فرهنگ جامعه ما شده است.

انتهای پیام
captcha