گروه‌های جهادی در ادارات مازندران راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4108239
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

گروه‌های جهادی در ادارات مازندران راه‌اندازی می‌شود

دبیر قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی مازندران از را‌ه‌اندازی گروه‌های جهادی در تمامی ادارات استان خبر دارد و گفت: تلاش داریم کادر کارگزاری نیز در کنار گروه‌های جهادی قرار گیرند.

حجت الاسلام علی اصغر عالی

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عالی، مشاور استاندار مازندران و دبیر قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی مازندران، ۲۸ آذرماه در اختتامیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران با عنوان «شکوه خدمت» که با محوریت شهید محمدعارف کاظمی در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: شورای عالی مدیران استان برای تسهیل فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان تشکیل شده است.

وی به پنجشنبه‌های جهادی اداره کل بهزیستی استان مازندران اشاره کرد و گفت: تمام خدمات ۵۴گانه بهزیستی پنج‌شنبه هر هفته در مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عالی از را‌ه‌اندازی گروه‌های جهادی در تمامی ادارات استان خبر دارد، افزود: تلاش داریم کارد کارگزاری استان نیز در کنار گروه‌های جهادی استان قرار گیرند.

مشاور استاندار و دبیر قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی مازندران از برگزاری نشست‌های شورای عالی در بخش‌های مختلف به ویژه محروم استان با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خبر داد و خاطرنشان کرد: فرماندهان بسیج باید ناظر عملکرد دهیاران باشند و فعالیت‌های جهادی استان با همراهی این دو مجموعه انجام شود.

وی اظهار کرد: وجود محرومیت در جامعه اسلامی که حضرت زهرا(س) را الگو خود می دانند زیبنده نیست، راه برون‌رفت از مشکلات استان، حاکمیت تفکر جهادی و انقلابی در بین مدیران ارشد و میانی است و برای فائق شدن بر مشکلات باید این تفکر ملاک عمل قرار گیرد و دلیلش این است گروه‌های جهادی وارثان حقیقی تفکر جهاد و شهادت هستند.

حجت‌الاسلام عالی اذعان کرد: گروه‌های جهادی یکی از یادگاران امام خمینی(ره) و ازجمله نیروهای واقعی مقام معظم رهبری در کشور هستند که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی به یادگار گذاشتند و در سازندگی کشور به ویژه در مناطق محروم نقش بسیار مؤثری داشتند.

دبیر قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی مازندران اظهار کرد: امروز در عرصه‌های علمی، اجرایی و فرهنگی نیاز به تفکر جهادی داریم و برخی مناطق استان نیازمند توجه گروه‌های جهادی هستند و همه مسئولان و فرمانداران استان موظف هستند از گروه‌های جهادی حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha