تدفین پیکر شهدای گمنام در ۴ پارک کرمان انجام می‌شود
کد خبر: 4108896
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

تدفین پیکر شهدای گمنام در ۴ پارک کرمان انجام می‌شود

شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان در حال آماده کردن ۴ پارک این شهر برای تدفین پیکر مطهر و پاک ۴ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است.

شهید گمنام

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، سعید شعرباف، شهردار کرمان از آماده‌سازی ۴ پارک شهر کرمان برای تدفین پیکر مطهر و پاک چهار شهید گمنام خبر داد و گفت: ششم دی‌ماه سال‌جاری همزمان با سال‌روز شهادت حضرت زهرا(س)، پيكر مطهر چهار شهيد گمنام در چهار پارک شهر کرمان به خاک سپرده می‌شوند.

وی ادامه داد: پارک «شهید احمد هدایت» واقع در بلوار پزشک در منطقه دو، پارک «شهید مطهری» واقع در منطقه سه، پارک «فروغ» واقع در خیابان شهید دستغیب در منطقه چهار شهر کرمان و زمین ورزشی در محله «سعیدی» ابتدای جاده کوهپایه، میزبان پیکر پاک این شهدا هستند.

شعرباف گفت: شهرداری در حال ساخت و نصب اِلمان در این خصوص در پارک‌های مذکور و نیز در قرارگاه منطقه‌ای نزاجا جنوب‌شرق، روبه‌روی بیمارستان «شهید باهنر» است.

گفتنی است، پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس ششم دی‌ماه سال جاری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، همزمان با سراسر کشور در این استان تشییع و خاک‌سپاری می‌شود. از این تعداد، ۷ شهید در شهر کرمان و ۴ شهید گمنام دیگر در شهرهای رفسنجان، هماشهر سیرجان، بلوک جیرفت، قطب‌آباد بم و نظامشهر نرماشیر تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

 

انتهای پیام
captcha