دشمن به دنبال هدف قرار دادن ریشه و اساس انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4108919
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

دشمن به دنبال هدف قرار دادن ریشه و اساس انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمن با ترساندن، تطمیع و تزویر به دنبال این است که ریشه و اساس انقلاب اسلامی و اصل دین را مورد هجوم قرار دهد.

حجت‌الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند، امروز یکم دی ماه در همایش بزرگ فاطمیون در بیرجند اظهار کرد: انسان باید فراتر از دنیای مادی فکر کرده و هر کسی خودش را بشناسد، خدای خود را می‌شناسد پس مسیر سعادت را خداوند در وجود خود انسان قرار داده است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن همه تلاش خود را به کار ببندیم، افزود: در مبانی دین اسلام رسالت عقل این است که به وسیله آن بندگی خداوند را انجام دهد و رضایت و بهشت خداوند را کسب کند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: جایگاه عقل در دین مبین اسلام امیری و سروری است، اما متاسفانه در دنیای مادی عقل اسیر لذات دنیوی و شهوات شده و باعث فسج و فجور و انواع جنایت در دنیا می‌شود.

مختاری افزود: عقل، تاریخ، سنت و روایات ائمه اطهار و قرآن از مهمترین ابزار سعادت انسان است و در صورت به عمل به آن انسان هم به نور و هم سعادت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بصیرت مهم‌ترین مولفه سعادت انسان است، افزود: توده‌ مردم معرفت دارند، اما برخی افراد بصیرت لازم را ندارند و چون بصیرت ندارند در مصادیق دچار مشکل می‌شوند لذا بی‌بصیرتی باعث شد حضرت فاطمه زهرا (س)، امام حسین و اهل بیت (ع) با مظلومیت به شهادت برسند.

مختاری با بیان اینکه سه ابزار جدی سران فتنه زر، زور و تزویر بود اما به اهداف خود نرسیدند، تصریح کرد: قدرت در دنیای امروز جذاب‌تر از گذشته بوده و وظیفه امروز ما از هر زمان دیگری سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه دشمنان با جنگ ترکیبی و سم‌پاشی می‌خواهند جوانان ما در جریان حقیقت‌ها قرار گیرند، ادامه داد: دهه فاطمیه فرصت مناسبی است که با بصیرت و معرفت وارد عمل شویم و به رسالت دینی و انقلابی خود درخصوص جهاد تبیین عمل کنیم، امروز جامعه ما بیش از پیش به بصیرت و تبیین درست و به‌موقع نیاز دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ضرورت استقرار نظام اسلامی و ولایت فقیه، یادآور شد: اگر به دنبال این هستیم که اسلام بر جامعه حاکم باشد نباید اجازهنپ دهیم افراد با نفوذ و دغل به نام اسلام بیابند و ضد اسلام عمل کنند.

انتهای پیام
captcha