نسل جدید باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند
کد خبر: 4109363
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

نسل جدید باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: نسل جدید باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تا ثمره فعالیت‌های امروز آنان در سایه روحیه جهادی و نیت الهی و خالصانه، پر رنگ و اثرگذار باشد.

شعشعی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین شعشعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد، امروز در مراسم استقبال از پیکر دو شهید گمنام در جمعیت هلال احمر که با حضور حرازی‌زاده، مدیرعامل، پرسنل و اعضا، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در محل نمازخانه ساختمان ستاد این جمعیت برگزار شد، گفت: نقش‌آفرینی مؤثر جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس، امروز در عرصه‌های دیگر امدادی، اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه استمرار یافته است.

وی ادامه داد: باید نسل جدید جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و مأنوس کرد تا ثمره فعالیت‌های امروز آنان در سایه روحیه جهادی و نیت الهی و خالصانه، پر رنگ و اثرگذار باشد.

شعشعی با اشاره به هدف و آرمان شهدا و هم راستا بودن آن با فعالیت‌های هلال احمر بیان کرد: ترویج روحیه امدادگری و از خود گذشتگی در هلال احمر نیازمند یادآوری و شناخت کامل اعضای این نهاد بزرگ مردمی از روحیات شهدای زمان جنگ است که در دفاع از میهن و اهداف والای انقلاب از جان خود گذشتند.

یادآور می‌شود روایتگری و مدیحه سرایی و دکلمه خوانی فرزند شهید و سخنرانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha