رقابت ۱۵۰ البرزی در مرحله استانی جشنواره قرآنی طلاب
کد خبر: 4109424
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

رقابت ۱۵۰ البرزی در مرحله استانی جشنواره قرآنی طلاب

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از رقابت ۱۵۰ نفر در مرحله استانی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خبر داد.

جواد ملازادهجواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی «قرآن و عترت(ع)» مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این استان گفت: باتوجه به فراخوان ثبت‌نام خانواده طلاب و روحانیون برای شرکت در این جشنواره 380 نفر از سطح استان ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله سطح‌سنجی مسابقات نیز گفت: این مرحله با سنجش از 240 نفر از داوطلبان از طریق تماس تلفنی و توسط داوران مجرب انجام شد که از این تعداد 150 نفر مورد تأیید داوری و در نهایت موفق به حضور در مرحله استانی این دوره از مسابقات شدند.

ملازاده با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات نیمه دوم دی‌ماه برگزار می‌شود، افزود: نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: این جشنواره به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با محوریت آموزش، مسابقه و محفل و با هدف ارتقای سطح آگاهی و به‌روزرسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان یادآورشد: پنجمین جشنواره بین‌المللی «قرآن و عترت(ع)» مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر، صحیفه سجادیه، کتابخوانی و نقاشی ویژه خانواده طلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha