حمایت شهرداری سنندج از طرح‌های شاخص قرآنی
کد خبر: 4109489
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

حمایت شهرداری سنندج از طرح‌های شاخص قرآنی

شهردار سنندج گفت: شهرداری سنندج از هر طرحی که بتواند شاخص‌های قرآنی این شهر را ارتقا دهد با تمام توان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

طرح تلاوت قرآن کریم

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج، دیروز، سوم دی‌ماه در نشست امضای تفاهم‌نامه طرح ملی تلاوت قرآن با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: شهرداری سنندج از هر طرحی که بتواند شاخص‌های قرآنی این شهر را ارتقا دهد با تمام توان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی افزود: رویکرد طرح ملی تلاوت قرآن کریم نوجوانان و جوانان است و آماده ایم با همکاری معاونت فرهنگی و امور اجتماعی زمینه حضور این قشر در برنامه‌های قرآن‌آموزی فراهم شود.

شهردار سنندج بیان کرد: رویکرد شورا و شهرداری حمایت از فعالیت‌های قرآنی بوده و به طور جدی نیز فضاهای لازم برای ترویج این امر مهم در سطح شهر فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی، آیات و روایات فراوانی وجود دارد که می‌توان از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

سرکوت نجفی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج نیز در ادامه گفت: شهرداری سنندج آماده است در همه سطوح به ویژه قرائت قرآن کریم در بخش نوجوانان و جوانان زمینه شناسایی و کشف استعدادهای نهفته قرآنی را فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می کنیم شهر سنندج به شهر بی‌نظیری از نظر فعالیت‌های قرآنی تبدیل شود، افزود: با این حال رویکرد مذهبی و دینی معاونت فرهنگی شهرداری سنندج فراهم کردن زمینه نشاط معنوی در محلات شهری است.

یادآور می‌شود؛ یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب الرضا(ع)» با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طرح‌ ملی تلاوت و ابتکار مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha