راه‌اندازی کمپینی برای خروج صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی
کد خبر: 4109636
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

راه‌اندازی کمپینی برای خروج صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی

یک جنبش صهیونیستی کمپینی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است که هدف از آن دعوت یهودیان به مهاجرت از سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.

به گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، یک جنبش صهیونیستی با راه‌اندازی کمپینی در شبکه‌های اجتماعی با شعار «بیایید با هم کشور را ترک کنیم» یهودیان را به مهاجرت از اسرائیل فراخواند.

به گفته رسانه‌های عبری، این کمپین با هدف متقاعد کردن 10 هزار صهیونیست به مهاجرت به خارج از رژیم و فرار از دست دولت راست‌گرای جدید انجام می‌شود.

روزنامه عبری «معاریو» نوشت: این سازمان در تلاش است تا در پی نتایج انتخابات، ده‌ها هزار اسرائیلی را برای مهاجرت از اسرائیل جذب کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، یانیو گورالیک، رهبر این گروه، در پستی در حساب فیس بوک خود گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشور می‌گذرد، متأسفانه ما باید گزینه‌ای را برای مهاجرت به خارج از کشور آماده کنیم. کشورم برای من مهم است، اما می‌بینیم که چه اتفاقی درحال رخ دادن است.

وی افزود: من نفرت شدید بین برادران را می‌بینم، ایرانی‌ها را می‌بینم که با موشک‌های دقیقشان به سمت اسرائیل نشانه رفته‌اند. همین سناریو دو هزار سال پیش در مورد ما اتفاق افتاد.

گورالیک در پیام‌رسان تلگرام نوشت: پس از بدتر شدن شرایط کشور، زندگی دیگر مثل گذشته نیست و ما تصمیم گرفتیم گروهی را برای خروج از کشور تشکیل دهیم. در ابتدا به دنبال جلب نظر 10 هزار نفر هستیم و در ادامه این تعداد را افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha