مربیان جلسات خانگی قرآن در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند
کد خبر: 4109703
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

مربیان جلسات خانگی قرآن در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند

مسئولان و مربیان جلسات خانگی قرآن كریم در چهارمحال‌وبختیاری كه فاقد بیمه بازنشستگی هستند برای ثبت‌نام در بیمه اجتماعی و بهره‌مندی از خدمات مستمری فراخوان شدند.

جلسات خانگی قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری طی فراخوانی از مربیان و مسئولان جلسات خانگی قرآن که فاقد بیمه بازنشستگی هستند دعوت کرد تا برای ثبت‌نام در بیمه اجتماعی و بهره‌مندی از خدمات مستمری در سامانه https://jkqk.ir/ اقدام کنند.

با همکاری ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن کریم و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور، مقرر شده است که مسئولان و مربیان جلسات خانگی قرآن که فاقد بیمه بازنشستگی هستند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته و از خدمات مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت با حمایت دو سوم حق بیمه توسط دولت برخوردار شوند.

در صندوق بیمه اجتماعی، دولت کارفرمای مشمولان این صندوق است که بر همین اساس، دو سوم از حق بیمه افراد توسط دولت پرداخت می‌شود و بیمه‌شدگان صندوق یک سوم از حق بیمه خود را به مبلغ ماهانه ۱۳۳۰۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد. همچنین قابلیت نقل و انتقال سوابق بیمه با سایر صندوق‌های بیمه‌ای امکان دارد.

فعالان قرآنی استان برای ثبت‌نام، ابتدا باید جلسه خانگی قرآن خود را از طریق سامانه https://portal.jkqk.ir/user/login ثبت کنند تا امکان ثبت‌نام در بیمه اجتماعی برای آنان فراهم شود.

انتهای پیام
captcha