اعلام ویژه برنامه‌های رادیو یزد در روز شهادت حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4109751
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

اعلام ویژه برنامه‌های رادیو یزد در روز شهادت حضرت زهرا(س)

ویژه برنامه‌های «بانوی بی‌نشان»، «نشان بی‌نشان» و «بیت‌الاحزان» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) از رادیو یزد پخش می‌شود.

شهادت حضرت زهرا (س)به گزارش ایکنا از یزد، ویژه برنامه‌های «بانوی بی‌نشان»، «نشان بی‌نشان» و «بیت‌الاحزان» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) از رادیو یزد پخش می‌شود.

ویژه برنامه «نشان بی‌نشان» با آیتم‌های گزارش، کارشناسی، بسته‌های گزارش مردمی، تلفن و پیامک‌های مردمی، مداحی و انعکاس مراسم تشییع شهدای گمنام در روز سه شنبه، 6 دی‌ماه ازساعت 8 الی 15به تهیه‌کنندگی و نویسندگی فاطمه دانایی و نسرین وافی، گویندگی الهه دهقان‌پور، امیدحسین مرشدی و گزارشگری محمدحسین آقایی با دستیاری فرشته گلستانی به‌طور زنده تقدیم شنوندگان می‌شود.

ویژه برنامه «بانوی بی‌نشان» روایتی متفاوت از سیر زندگی حضرت زهرا(س) است که در قالب متن، کلام کارشناس، گزارش مردمی و مداحی و سوگواری به تهیه‌کنندگی راضیه دهقانی‌زاده و گویندگی فاطمه زارع از صدای یزد پخش می‌شود.

«بیت‌الاحزان» ویژه برنامه‌ای است که در شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) پخش می‌شود. این برنامه در روز سه‌شنبه، 6 دی با موضوع یار و یاور و حضور کارشناسان مذهبی به تشریح سیره زندگی حضرت زهرا (س) می‌پردازد. از آیتم‌های برنامه می‌توان به بخش‌های کارشناسی، نمایش، گزارش، پیامک و تلفن‌های مردمی و مداحی اشاره کرد.

بیت‌الاحزان از ساعت 18:30 الی 20 به تهیه‌کنندگی حسین شفیع، گویندگی محمد میروکیلی، نویسندگی فاطمه دانایی و گزارشگری مژگان سازنده به‌صورت زنده تقدیم عاشقان اهل بیت می‌شود.

از دیگر برنامه‌های رادیو یزد در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) می‌توان به برنامه «شهر خورشید» از ساعت 7:05 به مدت 55دقیقه، «حدیث زندگی» از ساعت 11 به‌مدت 20 دقیقه، «کوثر نبوت» از ساعت 17:30 به مدت 30 دقیقه و «پردیس سخن» از ساعت 20:30 به مدت 30 دقیقه اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha