رقابت 12 گروه در دور دوم مرحله استانی مسابقات ملی مناظره
کد خبر: 4110108
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
در اصفهان انجام شد

رقابت 12 گروه در دور دوم مرحله استانی مسابقات ملی مناظره

دور دوم مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اصفهان با حضور 12 گروه موافق و مخالف برگزار شد و شش گروه به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافتند.

مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، دور دوم مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، روز گذشته، پنجم دی‌ماه به همت جهاددانشگاهی واحدهای اصفهان و صنعتی در تالار هنر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این دور از مسابقات، 12 گروه به‌صورت موافق و مخالف با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت، شش گروه به دور سوم و پایانی مرحله استانی مسابقات در اصفهان راه یافتند.

گروه‌های یاران باران(موافق) و آرمان(مخالف) درباره گزاره «برای رشد صنعت گردشگری در ایران، حجاب برای توریست‌ها باید آزاد باشد»، مغناطیس(موافق) و نقطه ویرگول(مخالف) درباره گزاره «شکاف نسلی در ایران به مرحله بحران رسیده است»، مگنا(موافق) و آفتاب(مخالف) درباره گزاره «علت اصلی کاهش تمایل به ازدواج، مشکلات اقتصادی است»، کاوه آهنگر(موافق) و شهید خرازی(مخالف) درباره گزاره «رواج شبکه‌های اجتماعی، بنیان خانواده را سست کرده است»، علمدار کمیل(موافق) و ابناءالعقل(مخالف) درباره گزاره «روند کلی دینداری در جامعه ایران رو به افول است» و جهاد علمی(موافق) و بقیة‌الله(مخالف) درباره گزاره «بدون رفع تحریم‌ها، توسعه اقتصادی ایران امکان‌پذیر نیست»، با هم به مناظره پرداختند.

در پایان رقابت‌های این دور، گروه‌های یاران باران، مغناطیس، آفتاب، شهید خرازی، علمدار کمیل و جهاد علمی به دور پایانی مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اصفهان راه پیدا کردند.

دور پایانی این مرحله، هفته آینده در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود و سه گروه به‌عنوان نمایندگان استان اصفهان در مرحله منطقه‌ای مسابقات انتخاب خواهند شد.

یادآور می‌شود، دور اول مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، 29 آبان‌ماه با حضور 24 گروه موافق و مخالف، به‌صورت مشترک از سوی جهاددانشگاهی واحدهای اصفهان و صنعتی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha