سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی منصوب شد
کد خبر: 4111310
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی منصوب شد

دکتر سید محمدحسین سیدکاشی با حکمی از سوی رییس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست واحد خراسان‌جنوبی منصوب شد.

دکتر سید محمدحسین سیدکاشی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی؛ رییس جهاددانشگاهی در حکمی دکتر سید محمدحسین سیدکاشی را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی منصوب کرد. در این حکم آمده است:

انتظار می رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت های، معنوی مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش‌ آفرینی اعضای آن واحد در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

ضمن تعامل سازنده با دانشگاه ها و مراکز علمی، نهادهای دولتی و خصوصی استان نسبت به موارد زیر کوشا باشید:

۱- برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین

۲- تلاش در جهت جذب و بهره مندی از نیروهای جوان مستعد و متخصص

۳- ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی، فرهنگی و فناوری در جهت انجام ماموریت های محوله

۴- تعامل سازنده با دانشگاه های استان و همکاری عمیق در حوزه علم و فرهنگ، فناوری و نوآوری

گفتنی است، دکتر سیدکاشی ۴۲ ساله با مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس با انتشار بالغ بر ۱۳۱ مقاله علمی و ثبت ۴ اختراع پیش از این به عنوان عضو هیات علمی و استاد تمام مهندسی مکانیک، گرایش ساخت و تولید در دانشگاه بیرجند مشغول به فعالیت بوده است.

وی همچنین سابقه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند، استاد میهمان آزمایشگاه فناوری های پیشرفته تولید دانشگاه پوسان کره جنوبی، نایب رییس و عضو کمیته فنی موسسه استاندارد و تحقیقات علمی صنعتی ایران و عضویت در انجمن مهندسی ساخت و تولید و مهندسی مکانیک ایران را در کارنامه خود دارد.

دکتر مسلمی نائینی همچنین، در نامه ای جداگانه از تلاش های دکتر مهدی ابراهیمی در طول مدت فعالیتش به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha