«پیا یَل» به میدان نشر آمد
کد خبر: 4111563
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
حاج قاسم به روایت بختیاری‌ها

«پیا یَل» به میدان نشر آمد

انتشارات راه یار کتاب «پیا یَل»؛ خاطرات مردم چهارمحال و بختیاری از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی را راهی بازار کتاب کرد.

«پیا یَل» به میدان نشر آمد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌عمومی انتشارات راه ‌یار کتاب «پیا یَل»؛ عنوان کتابی به قلم فاطمه ابوالقاسمی دهنوی و شامل خاطرات مردم چهارمحال و بختیاری از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی است که انتشارات «راه یار» چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

رنگین‌کمان هویت انقلاب اسلامی در آخرین سال‌های دهه نود، کهکشانی پُررنگ‌ و نور کم داشت و آن تشییع باشکوه و پرجمعیت پیکر سردار سلیمانی در چند شهر ایران و عراق بود. درباره شخص حاج‌قاسم و ابومهدی و یاران شهیدشان گفته‌اند و از این پس هم بسیار خواهند گفت اما حاشیه‌هایی در متن شهادت سردار و یارانش وجود دارد که مانند حاشیه‌های تاریخ اسلام، دفاع مقدس، پیاده‌روی اربعین و... خواندنی و پرثمر و هویت‌بخشند؛ روایت‌هایی که هریک، ذره ‌نوری در کهکشان راه سلیمانی‌اند.

کتاب «پیا یَل» که تحقیق آن برعهده فرزانه گنجی بوده و تدوین آن توسط فاطمه ابوالقاسمی دهنوی صورت گرفته است، در 112 صفحه، شمارگان 1000 نسخه و بهای 30 هزار تومان توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را علاوه بر کتابفروشی‌ها، از سایت یا صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir تهیه کنند.

«سیل و سردار»، «رستم ایرانشهر»، «چمری برای پهلوان»، «یک بغض و هزاران مشت»، «هیرمان»، «سردار گیله‌مردان»، «شروه‌ای برای حبیب»، «بر شانه‌های کارون»، «سردار سربدارها»، «حافظ دل‌ها»، «یزله بر دجله»، «سلیمانی‌ها» و «ابرقدرت خداست»، عناوین پیشین انتشارات «راه یار» هستند که درباره روایت‌ها و خاطرات مردمی شهرهای مختلف از ایام شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha