مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب سربازی و ولایت است
کد خبر: 4111579
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب سربازی و ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب سربازی و ولایت است که در طول خدمت شبانه‌روز مجاهدت فی سبیل الله داشته و در اوج معرفت و عرفان شهدا بهترین امام شناس و زهرا شناس و دشمن‌شناس بوده است.

حسین علیی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۲ دی‌ماه، در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در مجموعه کارخانجات سبلان پارچه اردبیل اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از نیازها و ضرورت‌های مهم و اساسی برای رسیدن به تقوای الهی است که تاکید قرآن نیز بر شعائر و زنده نگهداشتن محور مقاومت و نیز اهمیت برگزاری این مراسمات معنوی است.

وی بیان کرد: کلمه مکتب بحث جامعی است که بشریت را به سعادت می‌رساند و با توجه به اینکه جامع‌ترین مکتب، مکتب اسلام است و مکتب عاشورا برگرفته از مکتب اسلام بود می‌توان به شخصیت شهید سلیمانی پی برد که وی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود و اگر مکتب شهید سلیمانی را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که این مکتب برگرفته از امام بزرگوار است.

علیی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب سربازی و ولایت است که در طول خدمت شبانه‌روز مجاهدت فی سبیل الله داشته و در اوج معرفت و عرفان شهدا بهترین امام شناس و زهرا شناس و دشمن‌شناس بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: بحث‌های کلامی لیله‌القدر ماهیت شب قدر را مشخص کرده و با توجه به فضیلت شب قدر می‌توان به میزان شناخت حضرت زهرا(س) اشاره کرد چرا که مقام شهادت با زهراشناسی در این شب عزیز مقرر شده و نمونه کامل آن در شخصیت سردار سلیمانی نمایان بود.

وی در ادامه با اشاره به اقرار فرماندهان آمریکا به برتری ایران اسلامی نیز خاطرنشان کرد: پیشرفت عرصه موشکی نشان از برتری کشور ایران بر آن‌هاست به طوری که فرماندهان کارکشته و اندیشکده‌های علمی بر این باورند که جمهوری اسلامی از بین برود و درصدد هستند تا درگیری با این نظام مقدس نداشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به ارتباط امنیت و اقتصاد نیز افزود: بی‌شک امنیت پایین همراه با اقتصاد ضعیف و امنیت بالا نشان دهنده اقتصاد قوی است که ایران اسلامی توانسته در سایه برکت خون شهدای والامقام به این مهم دست یابد و امنیت و اقتداری مثال‌زدنی را در کشور شاهد باشیم.

علیی گفت: تلاش و مجاهدت‌های سردار سلیمانی مثال‌زدنی است با تلاش‌هایی که این شخصیت برجسته و والامقام انجام رساند 700 گروه تکفیری در سوریه شناسایی شد و هم‌اکنون بعد از 9 سال مشاهده می‌شود که علی‌رغم شکست دنیا اما خاک سوریه تحت حکومت مرکزی پابرجاست و تلاش سردار سلیمانی در ایجاد بسیج سازندگی و اقدامات مختلف بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنیم که هر گروهی که علیه اسرائیل باشد حمایت می‌کنیم و در این راستا محور مقاومت روز به روز تقویت می‌شود که به پاس زحمت و تلاش سردار سلیمانی و شهدای والامقام کشورمان است.

انتهای پیام
captcha