۵۰ ویژه برنامه قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4111776
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
در سومین سالروز شهادت حاج قاسم؛

۵۰ ویژه برنامه قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری ۵۰ ویژه برنامه قرانی به مناسبت سومین سالروز شهادت حاج قاسم در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام قوره جیلی اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حجت‌‎‌الاسلام ابوذر قوره جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: شهید سلیمانی پیروی از قرآن را در عمل اجرا کرد و امروز او در اوج عزت است و در قلب همه مردم جا دارد.

وی با اشاره به برخی از الگو‌های قرآنی در سیره و اخلاق شهید سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی در عمل به ولایت فقیه تمسک جست و به اهل‌بیت(ع) همیشه توسل داشت و اعتقاد ایشان مخلص بودن و برای خدا کار کردن بود.

حجت‌الاسلام قوره جیلی با بیان اینکه سردار سلیمانی به غایت ولایتمدار بود، گفت: حاج قاسم به رهبر و مقتدای خود عشق می‌ورزید و در تمام تصمیمات و فعالیت‌های خود تعقیب کننده خط ولایت بود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های قرآنی این اداره ویژه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: ۵۰ برنامه قرآنی به مناسبت سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراکز قرآنی استان با همکاری این اداره به برگزاری محافل قرآنی، کرسی‌های تلاوت، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی همچنین برگزاری سخنرانی با محور مقاومت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام قوره جیلی در ادامه تشریح ویژه برنامه‌های قرآنی بزرگداشت سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: همزمان با این روز نشست‌های روایتگری با موضوع مکتب حاج قاسم برگزار خواهد همچنین در قالب این نشست به بررسی نقش کودک قرآنی در مکتب حاج قاسم پرداخته می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: برگزاری محافل قرآنی در شهرستان‌ها و برپایی محفل ویژه دختران حاج قاسم توسط هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان از جمله ویژه برنامه‌های شاخص در استان به شمار می‌رود.

وی در پایان با اشاره به نقش مراکز قرآنی در برگزاری نشست‌های بصیرتی، اظهار کرد: یکی از ویژه برنامه‌های مهم این ایام برگزاری نشست‌های بصیرتی برای شناخت و معرفی حاج قاسم به نسل جوان و نوجوان است که در استان کرمانشاه توسط مؤسسات دنبال می‌شود که معتقدیم طی سال باید برگزار شود و محدود به یک روز و ماه خاص نباشد.

انتهای پیام
captcha