دهه بصیرت و مقاومت فرصت مناسبی برای دشمن‌شناسی است
کد خبر: 4112078
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

دهه بصیرت و مقاومت فرصت مناسبی برای دشمن‌شناسی است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه باید از ایام برای دشمن‌شناسی و استکبارستیزی استفاده شود، گفت: در حماسه ۹ دی و مراسم تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها، مردم ایران در لبیک به فرمان رهبری از ارزش‌ها و خون پاک شهدا پاسداری کردند.

دهه بصیرت و مقاومت فرصت مناسبی برای دشمن‌شناسی است

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن سلطانی ، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود شامگاه روز گذشته ۱۳ دی، در نشست بصیرت‌افزایی که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد به هفته بصیرت و دهه مقاومت اشاره کرد و افزود: این ایام، فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره به روشن‌گری نسل جوان و پیاده‌سازی نقشه مهندسی فرهنگی در کشور تاکید کردند.

سلطانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت: سردار سلیمانی، همواره حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار داده و به ایشان متوسل می‌شدند.

این مسئول با یادآوری اینکه ایران، مهد شیرمردان و شیرزنانی است که شیر محبت اهل‌بیت(ع) را نوشیده‌اند و ستارگان نورافشان آسمان ولایت محسوب می‌شوند، گفت: سردار سلیمانی از چنان جایگاهی در نزد رهبری برخوردار بودند که از ایشان به قدر و منزلت مالک اشتر در منظر امام علی(ع) تشبیه می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود به تلاش دشمن برای سیاه‌نمایی و تزریق ناامیدی در کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در این دوره یک امر ضروری است.

انتهای پیام
captcha