جهاد تبیین وظیفه قانونی و شرعی تمام مدیران است
کد خبر: 4112110
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

جهاد تبیین وظیفه قانونی و شرعی تمام مدیران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: جهاد تبیین به معنای بازگویی توفیقات نطام بوده و این وظیفه شرعی و قانونی ماست که باید مستمرا مورد توجه باشد‌‌.

محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۴ دی‌ماه در مراسم بهره‌برداری از سالن چندمنظوره شهید سلیمانی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان اظهار کرد: سردار سلیمانی چند خصلت برجسته داشت که می‌توان در آن برای زندگی شخصی و کاری بهره جست.

وی با بیان اینکه اولین خصلت ایشان ولایت‌پذیری بود و اینکه بیشتر عمر خود را صرف دفاع از اسلام کرد، افزود: سردار سلیمانی همیشه در خط مقدم و پیشتاز نیروها حرکت می‌کرد.

طالبی با بیان اینکه این شخصیت در هر زمان به مشکلی برمی‌خورد به ائمه متوسل می‌شد و گاهی با دست خالی با مدیریت و فرماندهی که داشت به نتیجه می‌رسید، تصریح کرد: موضوع بعدی اینکه ایشان به‌صورت کامل گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود بود. خصلت بعدی شجاعت وی بود، چراکه ترسی در وجودش نبود؛ بهترین سرمایه هر انسانی جان اوست و با علم به اینکه در میدان جنگ این جان به خطر می‌افتد به میدان مبارزه می‌رفت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و استفاده از بهترین تدابیر امنیتی در قامت سردار سلیمانی اظهار کرد: روحیه شهادت‌طلبی و مردم‌داری و مردم‌یاری به خصوص در مناطق محروم از جمله خصلت‌های مهم سردار سلیمانی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه ۷۰ که فرماندهی قرارگاه شرق را به‌عنوان یکی از هشت قرارگاه عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عهده داشت، برای یک مأموریت کاری ویژه در استان‌های خراسان و سیستان و بلوچستان و به‌صورت غیرمترقبه به سربیشه آمد.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود: توجه به طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است و وظیفه ما در جهاد تبیین تنها معرفی اسلام نیست و بازگویی توفیقات نظام از اصول مهم است.

حمید جهانشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به خصوصیات و جایگاه شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که من در مقابل جایگاه عظمت این شهید تعظیم می‌کنم.

وی با بیان اینکه در باب وظایف سازمان یکی از وظیفه‌ها اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌هاست، افزود: در سازمان هم یک سری پروژه‌ها را سعی کرده پیش ببریم و یکی از این پروژه‌ها سالن چند منظوره شهید سلیمانی بود که شروع پروژه آن به یک دهه قبل برمی‌گردد. این سالن می‌تواند در اجرای طرح‌های آماری، مدیریت بحران، برنامه‌های ورزشی و اجرای آزمون‌های استخدامی مورد استفاده قرار گیرد.

جهانشاهی یادآور شد: امروز این سالن قابل بهره‌برداری بوده و خاص استفاده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیست و تمام دستگاه‌ها می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند و امیدواریم سیره و روش شهید سلیمانی را پیش بگیریم.

انتهای پیام
captcha