مشارکت ۴۰۰ بانوی فعال مسجدی استان زنجان در «مهرواره بانور»
کد خبر: 4113499
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

مشارکت ۴۰۰ بانوی فعال مسجدی استان زنجان در «مهرواره بانور»

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان از مشارکت ۴۰۰ تن از بانوان فعال مسجدی، کنشگر، فعال قرآنی و بانوی هئیتی در مهرواره بانور خبر داد و گفت: ۲ طرح برتر استانی برای شرکت در مرحله کشوری معرفی شده است.

مهرواره بانور

به گزارش ایکنا از زنجان، بهزاد طارمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، شامگاه روز گذشته ۱۹ دی در جلسه داوری «مهرواره بانور» با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور تعالی خانواده و با محوریت مساجد برگزار شد، گفت: در این جشنواره ظرفیت بانوان فعال مسجدی برای حل مسائل خانواده و جمعیت به کار گرفته شد.

وی با یادآوری اینکه در این جشنواره بانوان فعال و کنشگران مسجدی به میدان آمدند، گفت: حل مسائل و مشکلات خانواده و تقویت پیوندهای اجتماعی از آثار مهرواره بانور است و بانوان هیئتی و فعالان قرآنی تجربیات خود را انتقال دادند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه حل مسائل حوزه خانواده از قبیل فرزندآوری، کاهش آسیب‌های اجتماعی و تسهیلات ازدواج آسان از محورهای اصلی این مهرواره است، گفت: مهرواره بانور توسط سازمان تبلیغات اسلامی و با محوریت حل مسائل خانواده همزمان با کل کشور در استان زنجان برگزار شد.

این مسئول از مشارکت ۴۰۰ نفر از بانوان فعال استان زنجان در این جشنواره خبر داد و گفت: آثار ارسالی در هر شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته و آثار منتخب به مرحله استانی راه یافت.

طارمی ادامه داد: نفرات برتر این مهرواره در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی تجلیل می‌شود؛ همچنین ۲ طرح برتر در استان زنجان توسط هیئت داوران به مرحله کشوری این مهرواره معرفی شده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: جشنواره مهرواره بانور با هدف تعالی خانواده، ویژه بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی (تمام استان‌ها) برگزار شد.

وی ادامه داد: آنچه در این مهرواره رقم خواهد خورد توانمندسازی فعالان محله و بانوان برای حل مسئله‌هاست. همچنین قرار است، شبکه کنشگران بانوان در یک کار جمعی و در قالب این رویداد کار موثری را در حوزه جمعیت و خانواده در محله رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha