چهارقلوهای یزدی خانه هدیه گرفتند
کد خبر: 4114219
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

چهارقلوهای یزدی خانه هدیه گرفتند

در اولین روز دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همراه با وزیر راه و شهرسازی در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند.

حضور معاون رئیس جمهور در منزل چهارقلوهای یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، در اولین روز دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به همراه با مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند.

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه بعد از پیگیری‌های معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در جلسات تهران و بعد از ورود به استان یزد برآن شدیم که به طور ویژه این کار محقق شود، گفت: رئیس محترم جمهور  به دلیل فشردگی برنامه‌ها نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند اما سلام رساندند و قول دادند که به هر خانواده یک واحد اهدا شود.

بذرپاش با بیان اینکه هرکدام از خانواده‌ها می‌توانند یک واحد آپارتمان یا زمین هدیه بگیرند، بیان کرد: تلاش می‌شود این خانواده‌ها مشکلی در زمینه تأمین مسکن نداشته باشند و تمام فکر و دغدغه‌ خود را در تربیت فرزندان قرار دهند.

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد، در کمترین زمان خانه این سه خانواده تأمین شود، عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها برای فرزنددار شدن دارند، هزینه گزاف مسکن است و لذا در دولت برآن هستیم که در قدم اول این نگرانی را از روی دوش خانواده‌های چهارقلو و در قدم‌های بعدی در بین سایر خانواده‌های پرجمعیت حذف کنیم.

خزعلی در حاشیه دیدار از همراهی و خیرخواهی صاحبخانه یکی از چهارقلوها قدردانی و تأکید کرد: این عمل خداپسندانه ذخیره آخرت است و همراهی مالک با شرایط سخت مستأجر یکی از رفتارهای خیرخواهانه‌ای است که می‌تواند تحمل شرایط سخت را برای هر مستأجری راحت کند.

انتهای پیام
captcha