اسکان ۱۲۰ نفر از مسافران دانش‌آموز در سالن‌ ورزشی
کد خبر: 4114578
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد:

اسکان ۱۲۰ نفر از مسافران دانش‌آموز در سالن‌ ورزشی

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به توزیع ۶۵۰ پرس غذای گرم ویژه مسافران در راه‌آهن، گفت: انتقال و اسکان ۱۲۰ نفر از مسافران دانش‌آموز به یکی از سالن‌های ورزشی متعلق به شهرداری نیز انجام شده است.

سالن‌ ورزشیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین باغگلی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد درباره اقدامات صورت گرفته در شب‌های سرد زمستانی اظهار کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته شبانه‌روزی شدن فعالیت گرمخانه‌ها از روز دوشنبه و همزمان با کاهش محسوس دما است.

وی افزود: درحال حاضر مراکز نگهداری شامل خانه سبز، گرمخانه منطقه ۶، سالن شهید ناصری و پل فجر است و هرشب به‌صورت میانگین بیش از ۲۵۰ نفر از افراد کارتن‌خواب در این مراکز اسکان داده شدند و خدمات دریافت کردند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به توزیع ۶۵۰ پرس غذای گرم ویژه مسافران در راه‌آهن بیان کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌ چای صلواتی، تأمین سیستم گرمایش در ایستگاه‌ راه‌آهن و توزیع هزار تخته پتو ویژه مسافران حاضر در ایستگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

باغگلی گفت: همچنین انتقال و اسکان ۱۲۰ نفر از مسافران دانش‌آموز به یکی از سالن‌های ورزشی متعلق به شهرداری، پذیرایی و تأمین غذای گرم و صبحانه و همچنین سرویس ایاب و ذهاب برای تشرف به حرم مطهر رضوی نیز انجام شده است.

انتهای پیام
captcha