اطلاع‌رسانی خدمات دولت باعث امیدواری مردم می‌شود
کد خبر: 4114889
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

اطلاع‌رسانی خدمات دولت باعث امیدواری مردم می‌شود

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و کف میدان در دستگاه‌ها و جایگاه‌های مدیریتی، گفت: اطلاع‌رسانی خدمات دولت باعث امیدواری مردم می‌شود.

نادر بازگیر، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نادر بازگیر، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان، امروز، ۲۵ دی‌ماه در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان استفاده از نیروهای جوان را از بندهای گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: در دولت سیزدهم به این مهم توجه شده است و انتصاب آقای منعمی به عنوان معاون استاندار که از مصادیق جوانان گام دوم انقلاب است نشان دهنده توجه دولت به جوانان مومن و انقلابی است و امیدواریم این رویه در سطوح مختلف ادامه یابد. 

وی حرکت در مسیر خودکفایی کشور در دولت سیزدهم را از سیاست‌های قابل تقدیر برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنین در این دولت شاهد هستیم که نگاه به غرب تا حد امکان کاهش پیدا کرده و بیشتر به ظرفیت‌های داخلی و بومی توجه شده است.

بازگیر با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که به‌خوبی مورد توجه قرار نمی‌گیرد بحث جهاد تبیین است، چنانکه اقدامات خوبی حوزه‌های مختلف انجام شده اما بدرستی بیان نشده است، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به جهاد تبیین ضرورت دارد که این مقوله مهم که باعث امید آفرینی در جامعه می‌شود در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان بر لزوم ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تأکید و تصریح کرد: دشمن به دنبال ترویج سبک زندگی غربی بوده و هست که نمونه آن را می‌توان در اغتشاشات اخیر مشاهده کرد.

وی جریان رسانه را در امر ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی موثر دانست و گفت: همچنین انتظار می‌رود مدیران انقلابی در دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی اهتمام بیشتری نمایند.

بازگیر با بیان اینکه دولت انقلابی، مدیر و کار جهادی می‌خواهد، بر شناسایی و استفاده از نیروهای انقلابی، جوان و کارآمد در سطح مدیریتی استان تأکید کرد و گفت: انتظار جریان‌های انقلابی از دولت این است که زمینه برای بکارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان تحصیل‌کرده و توانمند کف میدان در دستگاه‌ها و جاهای مختلف فراهم شود. 

انتهای پیام
captcha