عشایر پاسداران انقلاب و مرزبان میهن اسلامی هستند
کد خبر: 4114983
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی محرومیت‌زدایی سپاه:

عشایر پاسداران انقلاب و مرزبان میهن اسلامی هستند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با بیان‌ اینکه عشایر پاسداران و مرزبان میهن اسلامی هستند، گفت: پایین بودن سطح بهداشت، نبود روحانی مبلغ و حل و فصل مسائل دینی، پایین بودن سطح درآمد از جمله مشکلات عشایر کشور است.

سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاهبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سردار حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در همایش شبانان و گله‌داران عشایر گلستان که روز گذشته، 25 دی‌ماه در سالن همایش فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد، گفت: عشایر در ۲۹ استان پراکنده بوده، که سهم قم و قزوین کمترین میزان از تعداد عشایر را دارا هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با بیان‌ اینکه این همایش تاکنون در ۱۷ استان برگزار شده و امروز در استان گلستان در حال برگزاری است، تصریح کرد: یکی از اهداف این همایش آشنایی عشایر با مسئولان شهرستانی و استانی برای رفع مشکلاتشان است.

سردار حزنی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف این همایش تأمین امنیت پایدار برای عشایر، ارائه آموزش‌های نوین، ایجاد تحرک و نشاط و نمایش شکوه و کارآمدی نظام  است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه تصریح کرد: عشایر هم پاسدار دین و انقلاب و هم مرزبان میهن اسلامی هستند همه مسئولان اگر وظایف خود را در قبال عشایر انجام دهند، خیلی از امورات پیش خواهد رفت.

حزنی در پایان گفت: پایین‌بودن سطح بهداشت، نبود روحانی مبلغ و حل و فصل مسائل دینی، پایین بودن سطح درآمد از جمله مشکلات عشایر کشور است.

انتهای پیام
captcha