گرامیداشت دهه فجر در اصفهان با فراخوان مردمی «میثاق حضور»
کد خبر: 4115377
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

گرامیداشت دهه فجر در اصفهان با فراخوان مردمی «میثاق حضور»

با اعلام فراخوان میثاق حضور از سوی شهرداری اصفهان، جشن‌های شهری ایام‌الله دهه فجر با محوریت تشکل‌های مردمی و کانون‌های فرهنگی در محلات شهر اصفهان برگزار می‌شود.

فراخوان «میثاق حضور» ویژه ایام‌الله دهه فجر 1401

هادی سینایی، رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در راستای حمایت، مشارکت و تعامل با تشکل‌های مردمی، شانزدهمین فراخوان حمایت از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی مناطق شهرداری را منتشر کرده است.

وی افزود: طی فراخوان «میثاق حضور»، تشکل‌های مردمی که در خصوص برگزاری جشن‌های محله‌محور در سطح محلات شهر اصفهان متناسب با ایام ماه مبارک رجب و ایام‌الله دهه فجر برنامه دارند، می‌توانند تا ۳۰ دی‌ماه با مراجعه به معاونت فرهنگی شهرداری مناطق و تکمیل فرم‌های مربوطه، از حمایت‌های مالی شهرداری برخوردار شوند.

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در فراخوان میثاق حضور، دو نوع فعالیت دنبال می‌شود؛ آذین‌بندی مجموعه‌های فرهنگی و مساجد در سطح محلات و جشن‌های محله‌محور در سطح شهر. بر همین اساس، تشکل‌های مردمی که در این دو محور طرح، برنامه و ایده‌ دارند، می‌توانند از حمایت‌های شهرداری برخوردار شوند. همچنین ۲۰ نقطه در سطح شهر مشخص شده است که جشن‌های شهری با محوریت تشکل‌های مردمی و کانون‌های فرهنگی در آنها اجرا می‌شود.

وی گفت: در همین ایام، فراخوانی با عنوان «خلوت دل» نیز برای حمایت از مساجد برگزارکننده اعتکاف با محوریت جوانان و نوجوانان اعلام شده است که طی آن، مساجد و محلات برگزارکننده اعتکاف جوانان، از حمایت‌های شهرداری برخوردار می‌شوند. لذا، مسئولان برگزاری اعتکاف نیز برای تکمیل فرم‌های مربوطه باید به اداره مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در خیابان کمال اسماعیل مراجعه کنند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha