نمایش اقتدار جمهوری اسلامی با جهاد تبیین ضروری است
کد خبر: 4116152
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

نمایش اقتدار جمهوری اسلامی با جهاد تبیین ضروری است

استاندار گیلان با بیان اینکه نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی از طریق جهاد تبیین ضروری است، گفت: تقارن ماه رجب و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است که باید تبیین 44 سال افتخار، مبنای برنامه‌های دهه فجر باشد.

ستاد دهه فجر گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، اول بهمن‌ماه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام مغرضانه و خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه، اظهار کرد: دشمن مستأصل شده و در اوج ناامیدی نقاط قوت ما را نشانه‌گیری کرده‌است.

وی با بیان اینکه دشمن با شکست در اغتشاشات اخیر متوجه نقاط قوت ما شده، افزود: این محاسبه غلط دشمن نیز منجربه شکست خواهد شد، همانطوری که تاکنون تمام معادلات آنان نقش بر آب شده،‌ دشمن امروز جرأت ورود به صحنه‌های مختلف را ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و وفادار به نظام و ولایت در کنار نهادهای انقلابی همچون سپاه، با روحیه همواره دشمن را سرجا نشانده‌اند، افزود: برای ما مضحک است چگونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در بطن نظام و مردم قرار گرفته است را هدف قرار دهند و تحرکاتی در این ارتباط داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه مجلس با اعلام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی مقابله به‌مثل می‌کند، تصریح کرد: اتحادیه اروپا در صورت تصویب قطعنامه علیه سپاه با برخورد سخت روبرو خواهد شد.

استاندار گیلان بیان کرد: مرکز تروریست‌پروری که فرانسه است و سلطنت‌طلبان و معاندان نظام که در آنجا جا خشک کرده‌اند، خودشان می‌دانند و مردم ما نیز آگاه هستند که دست منافقان به خون بیش از ۱۷ هزار جوان، مرد و زن «شهدای ترور» آلوده ‌است.

وی با اشاره به اینکه دشمن، تروریست و آمریکا آشکار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را ترور می‌کنند اما در دنیا آب از آب تکان نمی‌خورد، بیان کرد: در حالیکه این عزیزان تروریست‌ها را در سوریه خفه کرده‌اند.

عباسی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی، افزود: در دهه فجر امسال در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر نشان می‌دهیم که راه شهدا زنده است و در کنار مقام مظعم رهبری و تحت ولایت رهبر و پای انقلاب هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه بار دیگر در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت، اقتدار ملی را نشان خواهیم داد، تصریح کرد: همه باید در جهاد تبیین همکاری کنند ضمن اینکه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام «در گیلان حداقل 44 دستاورد» در دستورکار قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید کارهای خوب انجام شده را در بخش‌های مختلف از جمله پسماند و تفکیک زباله از مبدأ برای مردم اطلاع‌رسانی کنیم، افزود: کارهای انجام شده در روستاها در موضوع تفکیک زباله از مبدأ بیان شود، 700 روستای گیلان تفکیک زباله از مبدأ را اجرا کردند.

مقام عالی دولت در گیلان با تأکید بر فعال شدن بیش از پیش کانون‌های فرهنگی، آموزشی و پرورشی در استان گیلان گفت: عموم مردم، نسل جوان و نوجوان باید بیشتر با دستاوردهای نظام آشنا شوند از این‌رو این مهم باید مورد توجه جدی متولیان امر قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه جنایت و خیانت‌های رژیم طاغوت و مقاومت، ایستادگی و اقتدار مردم ایران را باید بیشتر برجسته و در خاطرات خودمان بیان کنیم، تصریح کرد: هیچکدام از روستاها آب، برق و  گاز و امکانات رفاهی نداشتند و پول نفت به جیب مستشاران آمریکایی می‌رفت.

عباسی به برنامه‌های دشمن در حوزه خانواده و زن اشاره کرد و افزود: بانوان ما در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، کشاورزی و صنعتی از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردار بوده و نقش‌آفرین هستند، حضور بانوان و نقش فضلا، علما، روحانیون و سپاه را باید برجسته و پررنگ‌تر کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه دشمن در تحرکات اخیر اصناف و بازاریان را نشانه‌گیری کرده بود، تصریح کرد: نقش بازاریان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال بسیار برجسته بود، باید این نقش مؤثر به خوبی تبیین شود.

عباسی با بیان اینکه نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی از طریق جهاد تبیین ضروری است، باید با وحدت و اقتدار ملی راه نفوذ دشمن را از طریق جنگ نرم سد کنیم، تأکید کرد: تقارن ماه رجب و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است که باید تبیین 44 سال افتخار، مبنای برنامه‌های دهه فجر باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در گیلان در بخش‌های مختلف از جمله حوزه سرمایه‌گذاری انجام شده و با اشاره به سفر دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه به گیلان گفت: ایگور لویتین، دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه با تمام قدرت به گیلان آمد تا این استان را به عنوان مرکز ثقل تجارت جهانی قرار دهیم، فرصتی که برای ما پیش آمده و اجرای راه آهن گامی مؤثر در پیشبرد برنامه‌های مشترک ایران و روسیه است.

انتهای پیام
captcha