کارگا‌ه‌ «تربیت کودک و نوجوان» برپا می‌شود
کد خبر: 4119775
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
از سوی مؤسسه طیبه نور مارلیک

کارگا‌ه‌ «تربیت کودک و نوجوان» برپا می‌شود

مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی طیبه نور مارلیک کارگاه‌ها تربیت کودک و نوجوان ویژه والدین و مربیان علاقه‌مند برگزار می‌کند.

کارگا‌ه‌ تربیت کودک و نوجوانفاطمه وفقی‌مجرد، مدیر مؤسسه طیبه نور مارلیک در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه اضافه کرد: کارگاه‌ تربیت کودک و نوجوان ویژه والدین و مربیان با سرفصل‌هایی چون فرزندپروری، بررسی اختلالات و مسائل رفتاری کودک و نوجوان، مهارت‌های زندگی، ارتباط مؤثر، روانشناسی کودک و نوجوان، رسانه و فضای مجازی و ... از سوی مؤسسه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در ایام دهه فجر نیز برنامه‌های متنوعی چون جشن ولادت حضرت علی(ع) و تکریم پدران با تبیین سیره عملی، اخلاقی، فردی و اجتماعی مولای متقیان، تبیین اعمال ایام‌البیض(13 تا 15 رجب) بانوان بزرگسال و والدین، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی ویژه قرآن‌آموزان برگزار شد.

وفقی‌مجرد اضافه کرد: نخستین دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن با عنوان «طرح بشری» با تدریس ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت ارشاد با اجرای مؤسسه در مجتمع فرهنگی شهرستان ملارد برگزار شد.

طرح بشری

وی ادامه داد: این دوره با حضور حدود 73 نفر از بانوان علاقه‌مند با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و به همت شهرداری ملارد برپا شد.

طرح بشری

وی بیان کرد: دوره پیش‌دبستانی و مهد طیبه نور با رویکرد روانشناختی، رشدمحور و استعدادیابی کودکان با آموزش واحدکارهایی چون آشنایی با رنگ‌ها، فصول، مشاغل، آشنایی با اهل‌بیت(ع)، قصص قرآنی و حفظ قصار السور، آیات و احادیث کاربردی در حال برگزاری است.

یادآور می‌شود، مؤسسه طیبه نور در شهریار، ملارد، بیست متری مارلیک، روبروی بن‌بست دوازده، پلاک139 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 65166756 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha