ظرفیت گروه‌های جهادی را در حوزه جمعیت به‌کار گیریم
کد خبر: 4120532
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

ظرفیت گروه‌های جهادی را در حوزه جمعیت به‌کار گیریم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت عمومی جامعه برای بحث جمعیت گفت: حوزه و یا موسسه مشخصی برای جمعیت در استان نداریم لذا در این زمینه از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان بهره برد.

زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس امروز، 18 بهمن در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) این استان با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکید کرد: نیازمند کنشگر‌های جدی در حوزه جمعیت هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت عمومی جامعه برای بحث جمعیت بیان کرد: حوزه و یا موسسه مشخصی برای جمعیت در استان نداریم لذا در این زمینه از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان بهره برد.

 یقطین گفت: ۵۴ مادر باردار پرخطر نیازمند در شهر شیراز شناسایی شده است که انتظار می‌رود خدمات درمانی به آن‌ها به نحو مطلوب ارائه شود.

 شناسایی گروه‌های کم‌برخوردار در مناطق مورد هدف، بهره‌مندی از مساجد و گروه‌های مذهبی در حوزه‌های مختلف به‌صورت محله‌محور، ارائه خدمات به‌صورت فعالیت‌های اجتماعی از مهم‌ترین مواردی بود که در این جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس به آن پرداخت.

یادآور می‌شود، در این جلسه بر تعامل و همکاری مستمر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حوزه امور بانوان و خانواده استانداری فارس تاکید شد و در پایان به ۳ خانواده دارای فرزند ۳ قلو تعداد سه بسته لبخند مادری (هر بسته شامل کالا‌های ضروری مادر و فرزند)، کارت هدیه شد و پوشاک ۶ ماه نوزادان به این خانواده تأمین شد.

انتهای پیام
captcha