۲۵۰۰ دانشجو یزدی به راهیان نور اعزام می‌شوند
کد خبر: 4120547
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵

۲۵۰۰ دانشجو یزدی به راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از اعزام بیش از دو هزار و 500 نفر از دانشجویان استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

علی پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد، امروز، 18 بهمن ماه در جلسه قرارگاه راهیان نور دانشگاهیان استان یزد با عنوان «شهید علم الهدی» گفت: هشت سال دفاع مقدس ظرفیت بسیار عظیمی برای ما است و می‌تواند منشأ خیرات و برکات فراوانی باشد. معتقد هستیم برگزاری اردوهای راهیان نور و ایجاد حس خودباوری و تقویت باورهای دینی می‌تواند پیشران سایر عرصه‌ها نیز باشد.

پورمیرزایی افزود: بحمدالله سال گذشته پس از دو سال وقفه اتفاق خوبی رقم خورد و حدود 1600 نفر از دانشگاهیان استان یزد با وجود سایه کرونا به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند. خوشبختانه امسال هم شرایط به لحاظ بیماری کرونا بهتر شده و هم عطش حضور در میان جوانان وجود دارد، لذا تلاش ما اعزام حداکثری است.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال همراهی مسئولان نیز مشهود است و امیدواریم که علیرغم وجود مشکلات مالی فراوان با حمایت‌های خیران و دولتمردان امکان اعزام دانشجویان علاقه‌مند حاصل شود.

پورمیرزایی گفت: تشکیل جلسات قرارگاهی در دانشگاه‌ها، اعزام اساتید، اعزام دانشجویان غیرایرانی که تمایل زیادی نیز به حضور دارند، موجه شدن غیبت دانشجویان به عنوان یکی از دغدغه‌های آنان و توجه ویژه به اعزام کاروان دانشجویان متأهل از جمله مواردی است که عزم همه دست اندرکاران را می‌طلبد.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد تأکید کرد: فراموش نکنیم که فراهم کردن حضور دانشجویان در اینگونه فضاها سرمایه‌گذاری برای آینده است. باید با چنین حرکات فرهنگی نقشه دشمنان برای به دام انداختن و فریب نسل جوان را نقش بر آب کرد. اگر دلسوز نسل جدید هستیم، باید معنویت را به آنها بچشانیم و یکی از راه‌های این کار توجه به اردوهای راهیان نور است. 

وی در پایان تأکید کرد: امسال به دنبال جهش در برگزاری اردوهای راهیان نور هستیم و برای اعزام حداقل 2500 نفر از دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha