امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه‌های لرستان و بدخشان افغانستان
کد خبر: 4120992
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه‌های لرستان و بدخشان افغانستان

طی نشستی تفاهم‌‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و دانشگاه بدخشان افغانستان منعقد و مبادله شد.

امضای تفاهم نامهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، تفاهم‌‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و دانشگاه بدخشان افغانستان عصر روز چهارشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه، در نشست رئیس دانشگاه لرستان و رئیس دانشگاه بدخشان افغانستان، به امضای دو طرف رسید و مبادله شد و دو طرف توافق کردند از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای دیپلماسی علمی‌بین‌المللی استفاده کنند.

همچنین نقیب‌الدین قاضی‌زاده، رئیس دانشگاه بدخشان افغانستان و هیئت همراه از بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان بازدید کرد.

مدیران دانشگاه بدخشان افغانستان در این بازدید با دانشجویان اهل کشور افغانستان که در دانشگاه لرستان مشغول تحصیل هستند دیدار و گفت‌وگو کردند.

ارتباط بین دانشگاه بدخشان افغانستان و دانشگاه لرستان را جامعه ‌المصطفی العالمیه با همکاری گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان فراهم کرد و رابط جامعه المصطفی العالمیه در این بازدید و نشست، حضور داشت.

همچنین رئیس دانشگاه بدخشان افغانستان و هیئت همراه با حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در نشست مشترک، رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، علاوه بر گفت‌وگو با اعضای هیئت اعزامی دانشگاه بدخشان افغانستان با دانشجویان اهل کشور افغانستان که در دانشگاه لرستان مشغول تحصیل هستند، گفت‌وگو کردند.

در نشست مشترک رئیس دانشگاه لرستان و رئیس دانشگاه بدخشان که جمعی از دانشجویان اهل افغانستان شاغل به تحصیل در دانشگاه لرستان نیز در آن حضور داشتند، درباره موضوعات گوناگون مرتبط با همکاری‌های علمی بین‌المللی و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه لرستان، گفت‌وگو شد.

انتهای پیام
captcha