ایمان، رمز پیروی ملت ایران است
کد خبر: 4121309
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

ایمان، رمز پیروی ملت ایران است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، دشمن با تمام ابزار علیه ملت ایران مقابله کرد اما جواب نگرفت و دلیل آن فقط قدرت ایمان مردم است.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامبه گزارش ایکنا از همدان، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز ۲۲ بهمن در بین راهپیمایان همدانی اظهار کرد: در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمن تمام گزینه‌هایی که داشته را از اول انقلاب تاکنون با حد توان انجام داده است.

وی افزود: ترور ۱۷ هزار نفر از جمله رئیس جمهور این کشور، رئیس قوه قضائیه، علما و مردم کوچه و بازار به دست این دشمنان که به هیچ یک رحم نکردند از جمله اقدامات آنها در مقابله با نطام اسلامی بوده است.

جلیلی یادآور شد: آنها نزدیک به ۸ سال جنگ را به ایران تحمیل کردند، این شهر همدان را چند بار بمباران کردند مردم بی‌گناه نمازگزار را در این شهر با بمباران استادیوم قدس به شهادت رساندند. بمباران شیمیایی شهرهایی از جمله سردشت از گزینه‌های آنها برای مقابله با ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه این رفتار دشمنان با مردم ما بوده است، يادآور شد: فشار رسانه‌ای و فشار اقتصادی که به ایران تحمیل کردند، با عنوان فشار حداکثری که خود اعلام کردند که راهبرد آنهاست و به دنبال این هستند که فروش نفت ایران به صفر برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: آن‌ها که سردشت و همدان را بمباران می‌کردند همان‌هایی هستند که از دادن باند پانسمان برای بیماران پروانه‌ای خودداری می‌کنند. وقتی تمام توان خود را علیه ما به کار گرفته‌اند نمی‌توانند ادعا کنند یک گزینه را علیه ملت ایران به کار نگرفته‌اند.

وی توضیح داد: اگر این موارد برای هر ملت دیگری انجام می‌شد حتما جواب می‌داد و آن کشور از هم می‌پاشید، همانطور که در ۱۰ یا ۱۲ سال گذشته چندین کشور از جمله مصر با یک کودتا و حرکت تمام اقدامات مردم را از بین بردند.

جلیلی ادامه داد: اما قدرتی که مانع آنها طی این ۴۴ سال شده برخلاف اینکه در زمینه‌های اقتصادی و رسانه‌ای به شدت قدرت دارند اما این ملت ایران بود که این قدرت را تولید کرد، آرمان ملت ایران در جمهوری اسلامی ظهور پیدا کرد. این قدرت ملت ایران است که خانواده‌ای ۵ یا ۴ یا ۳ شهید خود را تقدیم انقلاب کرده است.

وی ابراز کرد: وقتی دشمن دید گزینه‌های روی میز او جواب نداد، تصمیم گرفتند مبارزات خود را در کف خیابان پیش ببرند. اذعان آنها این بود که اگر اغتشاشات به نتیجه نرسد یک شکست بزرگ برای دشمنان است و به گفته خود آنها آخرین شانس خود را امتحان می‌کنند. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، دشمن با تمام ابزار علیه ملت ایران مقابله کرد اما جواب نگرفت و دلیل آن فقط قدرت ایمان مردم است.

جلیلی با بیان اینکه جلسات قرآن از جمله جلسات قرآن همدان، تعالیم قرآن و اهل بیت جوانانی پرورش داد که تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد، گفت: دشمن قدرت سخت ایران را آزمایش کرد، کشوری که حتی سیم خاردار نداشت و اجازه نمی‌دادند سلاحی وارد شود، آنها امروز نگران این هستند که از ایران به کشورهای دیگر سلاح نرود.

وی ادامه داد: امروز آنچه در بزنگاه‌های تاریخی قدرت می‌دهد، ایمان مردم و جمهوری اسلامی است که با این مولفه‌ها حرکت ایران شتاب می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha