فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه قرآن فارس اعلام شد
کد خبر: 4121534
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه قرآن فارس اعلام شد

فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس برای ماه مبارک رمضان از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان اعلام شد.

نمایشگاه قرآنبه گزارش ایکنا از فارس، فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس برای ماه مبارک رمضان از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان ویژه فعالان قرآنی و محصولات فرهنگی و مذهبی اعلام شد.

این نمایشگاه، دومین نمایشگاهی خواهد بود که در ماه مبارک رمضان سال آتی در سایت نمایشگاهی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا خواهد شد که نخستین دوره آن در سال 89 برپا شد.

نمایشگاه مذکور دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت، علوم و معارف دینی و اولین نمایشگاه تخصصی حج و زیارت ملزومات سفر های زیارتی، تجهیزات محافل، مجالس و هیئت‌های مذهبی است.

برای در نظر گرفتن غرفه، فعالان قرآنی و مذهبی و فرهنگی که حیطه کاری آن‌ها در عنوان نمایشگاه قرار می‌گیرد، می‌توانند به شماره 09176960120 تماس حاصل کرده و فرم ثبت‌نام آن را تکمیل و ارسال کنند.

طبق اعلام شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس زمان برپایی این نمایشگاه بازه زمانی 14 تا 17 رمضان یعنی 16 تا 19 فروردین‌ماه سال 1402 خواهد بود که قیمت هر متر غرفه برای نمایش 50 هزار تومان و برای فروش محصولات متری 100 هزار تومان اعلام شده است که اگر مؤسسه یا مجموعه‌ای از سوی ارشاد یا سازمان تبلیغات اسلامی یا اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان معرفی‌نامه داشته باشند، نیازی به پرداخت هزینه ندارند. 

پوستر نمایشگاه مذکور در تاریخ 15 اسفندماه سال جاری رونمایی خواهد شد و غرفه‌ها هم از 14 فروردین تحول غرفه‌داران خواهد شد و به یاری خدا مراسم افتتاحیه آن هم 16 فروردین و اختتامیه آن هم 19 فروردین‌ماه خواهد بود.  

انتهای پیام
captcha