ضرورت برنامه‌ریزی در حوزه شبکه‌سازی جوانان
کد خبر: 4121696
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

ضرورت برنامه‌ریزی در حوزه شبکه‌سازی جوانان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مبنای کار در اداره ورزش و جوانان بیانیه گام دوم انقلاب است و در حوزه شبکه‌سازی و هم‌افزایی جوانان برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کارست

مسعود پیرایش

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مسعود پیرایش، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی، امروز، 23 بهمن، جوانان را موتور پیشران نظام جمهوری اسلامی برشمرد و در تأکید تحقق گام دوم انقلاب به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به جوانان در این عملیاتی شدن این مهم اشاره کرد و گفت: توجه به جوانان، سرمایه‌گذاری برای آینده نظام است.

پیرایش با تأکید براینکه مبنای کار در اداره ورزش و جوانان بیانیه گام دوم انقلاب است و در حوزه شبکه‌سازی و هم‌افزایی جوانان برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کارست که انجام آن مستلزم عزم و مشارکت همه‌جانبه است، افزود: پس از اتفاقات ماه‌های اخیر باید نگاه درستی به هویت اسلامی و استانی داشت. استان مرکزی با وجود ظرفیت‌های بسیار می‌تواند در این مسیر پیشگام باشد.

وی با بیان اینکه در راستای هویت اسلامی باید برای قشر جوان تلاش مضاعف انجام داد، ادامه داد: قهرمان‌پروری و توجه ویژه به ورزش بانوان از جمله برنامه‌هاست و همه باید مشارکت کنند تا نگاه جامع و کاملی شکل گرفته و اهداف محقق شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها توسعه اماکن، زیرساخت‌های ورزشی و مبارزه جدی با فساد صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام
captcha