برگزاری کنفرانس بین‌المللی تأمین مالی اسلامی در تایلند
کد خبر: 4121819
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

برگزاری کنفرانس بین‌المللی تأمین مالی اسلامی در تایلند

کنفرانس بین‌المللی با محوریت تأمین مالی اسلامی در تایلند روزهای 27 و 28 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از Waset، کنفرانس بین المللی بانکداری، مالی و تجارت اسلامی (International Conference on Islamic Banking, Finance and Commerce)  با هدف گرد هم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققین و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در همه جنبه‌های بانکداری، تامین مالی و تجارت اسلامی برگزار می‌شود.

به گفته مسئولان برگزار کننده این کنفرانس، قرار است این رویداد یک پلتفرم بین رشته‌ای برای محققان، کارشناسان و مربیان فراهم کند تا آخرین نوآوری‌ها و همچنین چالش‌های عملی راه حل‌های اتخاذ شده در زمینه‌های بانکداری اسلامی، تأمین مالی و بازرگانی ارائه و در مورد آن صحبت کنند.

در این کنفرانس قرار است مقالات پژوهشی و علمی در حوزه‌های مختلف تأمین مالی اسلامی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و تعدادی از مقالات انتخاب شده نیز در ویژه‌نامه این کنفرانس منتشر شود.

این کنفرانس به‌صورت مجازی هم میزبان تعدادی از سخنرانان و کارشناسان مختلف است که مقالات و سخنرانی‌های خود را در حوزه تأمین مالی اسلامی ارائه خواهند داد.

تأمین مالی اسلامی در تایلند به‌طور رسمی از سال 1987 در نظام مالی این کشور معرفی شد. نقطه عطف مهم حوزه تأمین مالی اسلامی در تایلند زمانی بود که قانون بانک اسلامی تایلند در سال ۲۰۰۲ تصویب و به دنبال آن بانک اسلامی این کشور تأسیس شد. پس از آن، بسیاری از شرکت‌ها در ایجاد محصولات مالی مناسب برای سرمایه‌گذاران مسلمان شرکت کردند.

این کنفرانس دو روزه قرار است پنجشنبه و جمعه این هفته، 27 و 28 بهمن در شهر پاتایا در تایلند برگزار شود.

انتهای پیام
captcha