برگزاری دوره آموزش فنون شرکت در مسابقات قرآنی در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4122080
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

برگزاری دوره آموزش فنون شرکت در مسابقات قرآنی در حرم بانوی کرامت

واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت با هدف آشنایی فراگیران با فنون شرکت در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم در رشته‌های قرآنی کارگاه آموزشی آنلاین «فنون شرکت در مسابقات» را در بستر ایتا برای فراگیران بخش مجازی مرکز قرآن و حدیث برگزار می‌کند.

دوره آموزش فنون شرکت در مسابقات قرآنی در مرکز قرآن و حدیثبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری حرم حضرت معصومه(س)، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث برای فراگیران بخش آموزش مجازی کارگاه آموزشی مختلف را به صورت آنلاین و برخط و آفلاین برگزار می‌کند.

فراگیران با حضور در این کارگاه‌های آموزشی ضمن آشنایی با مباحث مرتبط با رشته‌های قرآنی از تدریس اساتید ممتاز کشور در عرصه ملی و بین‌المللی بهره‌مند می‌شوند.

واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت با هدف آشنایی فراگیران با فنون شرکت در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم کارگاه آموزشی آنلاین «فنون شرکت در مسابقات» را با حضور استاد برجسته قرآن کریم محمدرضا احمدی همزمان برگزار کرد.

وی از حافظان کل قرآن کریم و دانشجوی دکترای فلسفه و دارای رتبه‌های برتر در مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم است که در این کارگاه تدریس داشته است.

این کارگاه‌های آموزشی به صورت مستمر هر هفته در تاریخ‌های متفاوت با حضور اساتید مطرح قرآنی برگزار می‌شود.

واحد آموزش مجازی به صورت هدفمند در کنار آموزش مباحث تخصصی رشته‌های مختلف قرآنی، فراگیران را برای حضور در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم آماده کرده و اساتید مرکز به صورت مستمر از طریق پیام رسان‌های مختلف با فراگیران بخش مجازی در ارتباط بوده و همچنین از طریق تشکیل گروه‌های کلاسی در بستر فضای مجازی بر فرایند یادگیری فراگیران نظارت داشته و همچنین فراگیران از طریق این گروه‌های کلاسی، امکان مباحثه با سایر فراگیران را داشته و می‌توانند پرسش‌ها و سوالات خود را با دیگر فراگیران و اساتید تبادل کنند.

یادآور می‌شود، به مدد بهره‌گیری از این شیوه کلاس‌داری و برگزاری کارگاه.های آموزشی هدفمند برای فراگیران بخش مجازی، مرکز قرآن و حدیث در بخش آموزشی مجازی و غیر حضوری نیز عملکرد بسیار چشمگیری داشته و فراگیران بخش مجازی مانند فراگیران بخش حضوری در مدت کوتاهی مثلا شش ماه یا هفت ماه موفق به حفظ کل قرآن کریم و حتی کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های قرائت، تفسیر و دیگر رشته‌های قرآنی شده‌اند که این امر حکایت از برنامه‌ریزی و فعالیت هدفمند مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت در بخش مجازی دارد که در دوران کرونا با مجازی شدن مبحث آموزش، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث بستر های فنی و ارتباطی خود را برای برگزاری دوره‌های قرآنی و معارفی به صورت مجازی برای فراگیران سراسر کشور و حتی در عرصه بین‌المللی به صورت چشمگیر و هدفمندی تقویت کرد.

ثبت نام در دوره‌های مجازی، آنلاین، آفلاین، مطالعاتی و تلفنی مرکز قرآن و حدیث محدود به زمان خاصی نبوده و علاقمندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در گروه‌های سنی مختلف در دوره‌های آموزش مجازی مرکز قرآن حدیث ثبت نام کنند و در صورت قبولی در دوره آموزشی، گواهینامه پایان دوره معتبر از سوی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای فراگیران صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha