انتصاب هیئت داوران بخش‌های مختلف تئاتر مرصاد
کد خبر: 4122592
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

انتصاب هیئت داوران بخش‌های مختلف تئاتر مرصاد

هیئت داوران بخش ارزیابی و انتخاب آثار مسابقه‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی و مسابقه‌های نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شدند.

انتصاب هیئت داوران جشنواره ملی تئاتر مرصاد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هیئت داوران بخش ارزیابی و انتخاب آثار مسابقه‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی و مسابقه‌های نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شدند.

هاشم پورمحمدی، آرش ساربان و رضا گشتاسب به عنوان هیئت داوران بخش ارزیابی و انتخاب آثار مسابقه‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شدند.

هیئت داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد محمدرضا زندی، اصغر گروسی و یوسف میرزایی هستند.

از سوابق داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی می‌توان به محمدرضا زندنی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر کرمانشاهی اشاره کرد که در تولید و اجرای بیش از ۵۴ اثر نمایشی و بازی در بیش از ۳۱ تله تئاتر و فیلم تلویزیونی و سینمایی حضور داشته و موفق به کسب رتبه‌های بسیاری در جشنواره‌های مختلف تئاتر شده است.

یوسف میرزایی متولد کرمانشاه؛ نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و از اعضای هیئت داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد است که نگارش و کارگردانی چندین نمایشنامه که موفق به کسب جوایز گوناگون از جشنواره تئاتر و ... شده را در کارنامه خود دارد.

از دیگر اعضای هیئت داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد اصغر گروسی است و نوسینده، بازیگر تئاتر و کارگرادن چندین اثر برجسته با کسب رتبه‌های برتر است.

انتهای پیام
captcha