شیعه و سنی در کنار هم اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کنند
کد خبر: 4122869
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

شیعه و سنی در کنار هم اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کنند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت وحدت در جهان اسلام گفت: شیعه و سنی باید در کنار یکدیگر اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کنند.

ابوالفضل خوشنویس، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابوالفضل خوشنویس، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد، همزمان با عید بزرگ مبعث در همایش بین‌المللی «بعثت و بیداری اسلامی»، با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت وحدت در جهان اسلام گفت: این همایش در راستای همین مهم در بین مهاجرین و اتباع خارجی ساکن در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امروز شیعه و سنی باید در کنار یکدیگر اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کنند اظهار کرد: دشمنان دین مبین اسلام و شریعت نبوی همه تلاش خود را به کار بسته تا اجازه ندهند صدای حق طلبی و کمال گرایی اسلام به گوش جهانیان برسد، در همین راستا تلاش می‌کنند تا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان آنان را به مسائل دیگری سرگرم کنند.

خوشنویس، ایجاد شبکه خبیث داعش و معرفی اسلام به شکلی کاملاً متضاد با اسلام ناب محمدی را یکی دیگر از ترفندهای دشمنان برشمرد و گفت: داعش نماد خباثت، خونخواهی و جنایتکاری بود که دشمنان ما سعی کردند اسلام را با این چهره پلید نشان دهند اما سردار دلها شهید سلیمانی عزیز و شهدای مدافع حرم که از همین کشورها برای دفاع از حریم آل الله در سوریه حضور یافتند و ریشه این شجره خبیثه را خشکاندند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد در پایان تصریح کرد: ما در مجموعه استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم خدمتگزاری شایسته برای مهاجرین عزیز باشیم و برگزاری چنین همایش‌هایی نیز در راستای تقویت همین موضوع است.

یادآور می‌شود در این همایش که با حضور 100 نفر از کشورهای پاکستان، لبنان، افغانستان، نیجریه، یمن و.. برگزار شد؛ حجت‌الاسلام نجم‌الهدی و مولوی محمد حسن باریک زهی به تبیین نقش بعثت پیامبر در بیداری اسلامی و ضرورت تقویت وحدت بین شیعه و سنی پرداختند.

انتهای پیام
captcha