دوره مهارت‌افزایی مربیان کودک و نوجوان در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4122974
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

دوره مهارت‌افزایی مربیان کودک و نوجوان در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دوره مهارت‌افزایی مربیان کودک و نوجوان با حضور اساتید کشوری در استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: دوره مهارت‌افزایی مربیان کودک و نوجوان با حضور اساتید کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره مهارت‌افزایی مربیان کودک و نوجوانان با هدف ارتقاء و دانش‌افزایی مربیان مهد و مربیان کودک و نوجوان و فعالان قرآنی و فرهنگی به مدت سه روز (سوم، چهارم و پنجم اسفند‌ماه) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: قصه‌گویی قرآنی، قصه‌خوانی، تکنیک‌های فرزند‌پروری و روش بیان احکام از سرفصل‌های آموزشی این دوره است که توسط حجت‌الاسلام وحیدی و خانم راستگو، از اساتید برجسته این دوره آموزش داده خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: زمان برگزاری دوره سوم لغایت پنجم اسفند‌ماه (صبح و بعدظهر) در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان است که علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۰۶۱۴۷۲۲۳ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha