گروه‌های جهادی مجوزدار برای حضور در مدارس شناسایی شوند
کد خبر: 4123031
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

گروه‌های جهادی مجوزدار برای حضور در مدارس شناسایی شوند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به درخواست‌های فراوان حضور گروه‌های جهادی در مدارس گفت: لازم است ابتدا گروه‌های جهادی مجوز‌دار در سطح استان فارس شناسایی و سپس به مدارس معرفی شوند.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 30 بهمن در نشست استانی قرارگاه عدالت ترتیبی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش این استان با اشاره به درخواست‌های فراوان حضور گروه‌های جهادی در مدارس استان فارس گفت: ضرورت دارد تا تسهیلاتی ایجاد شود تا ضمن رعایت ملاحظات قانونی مربوط به حضور افراد در مدارس، زمینه حضور این گروه‌ها نیز فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: لازم است ابتدا گروه‌های جهادی مجوز‌دار در سطح استان فارس شناسایی و سپس به مدارس معرفی شوند.

عسکری همچنین گفت: زمینه حضور سمن‌ها و NGO هایی هم که تمایل به حضور و فعالیت در مدارس را دارند نیز با اخذ مجوز های لازم از استانداری فراهم شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه در راستای تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی، 8 کارگروه ذیل آن در سطح استان تشکیل شده است، افزود: این کارگروه‌ها شامل کیفیت‌بخشی آموزشی، توسعه محله‌محور، بازمانده از تحصیل و توسعه و مهارت، هدایت و منزلت، مشارکت و مردمی‌سازی، برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی و عمران و آبادی کارگروه 8گانه این قرارگاه هستند.

عسکری با بیان اینکه یک کارگروه نیز تحت عنوان کوثر به زودی راه‌اندازی خواهد شد، افزود: لازم است کارگروه‌های مختلف جلسات مستمر و هفتگی برگزار تا فعالیت‌ها به صورت تخصصی دنبال شود.

انتهای پیام
captcha