اجرای رایگان آثار جشنواره موسیقی فجر در گلستان
کد خبر: 4123200
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

اجرای رایگان آثار جشنواره موسیقی فجر در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: به‌جز دو اجرای پاپ ملی، همه اجراهای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان به‌صورت رایگان برای عموم مردم اجرا می‌شود.

رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان ضمن قدردانی از گروه‌های شرکت‌کننده و دعوت از عموم مردم به حضور در این رویداد فرهنگی و هنری، به سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در این دولت به حوزه موسیقی به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی فرهنگ و هنر توجه ویژه‌ای شده است و بنای جدی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  برای حمایت از موسیقی سنتی، اصیل و ایرانی وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان سپس به برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان اشاره کرد و گفت: با اجرای سه گروه بومی در روز جمعه، 28 بهمن‌ماه در شهرستان آق‌قلا، چراغ جشنواره سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان آغاز شد.

رعیت با بیان اینکه طبق جدول اعلامی، از یکشنبه، 30 بهمن ماه تا جمعه 5 اسفندماه این رویداد در تالار فخرالدین اسعد گرگانی خواهد بود، گفت: از 28 بهمن‌ماه تا 4 اسفندماه هر روز سه گروه موسیقی از ساعت 17 تا 20 به ترتیب در شهرستان‌های آق‌قلا، مراوه‌تپه، علی آبادکتول، کلاله و بندرترکمن به روی صحنه خواهند رفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه همه اجراهای سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان برای بهره‌مندی مردم رایگان است، گفت: به جز دو اجرای پاپ ملی در 4 و5 اسفندماه، همه آثار به‌صورت رایگان پذیرای دوستداران هنر موسیقی است.

انتهای پیام
captcha