برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر
کد خبر: 4123269
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی دومین دوره آموزشی مهارت‌های «بیان تفسیر» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی دومین دوره قرآنی _ آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر را برگزار می‌کند.

این دوره در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف توانمندسازی ائمه جماعت و مبلغان در حوزه قرآنی و تفسیر قرآن کریم، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این دوره نیز شامل «روش برداشت از قرآن» شامل برخورداری از سعه وجودی مناسب، برخورداری از سواد مناسب، زمان مناسب، مکان مناسب، فلسفه خلقت، گستره نیاز انسان، گستره حیات و معاد انسان و مراحل برداشت از قرآن است. همچنین «روش پاسخ به شبهات قرآنی» از دیگر سرفصل‌های این دوره است. 

این دوره با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین صفری و حجت‌الاسلام سیدحسن هاشمی جزی برگزار می‌شود. مدت این دوره ۱۵ ساعت اعلام شده است و آخرین مهلت ثبت‌نام پنجم اسفندماه است.

از جمله مزایای این دوره می‌توان به بکارگیری از نخبگان قرآنی، تقدیر از منتخبان و اعطای گواهی پایان‌ دوره معتبر از نهاد رهبری و دفتر تبلیغات و همچنین حضور در دوره‌های تکمیلی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به نشانی el.balagh.ir/doreh/6878 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha