۳۵ اثر در جشنواره ابوذر مازندران پذیرفته شد
کد خبر: 4123310
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

۳۵ اثر در جشنواره ابوذر مازندران پذیرفته شد

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مازندران از انتخاب ۳۵ اثر برگزیده خبر داد و گفت: ۱۳ اثر منتخب از جمع بانوان خبرنگار است.

نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، حسین احمدی، دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مازندران، امروز، یکم اسفند در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ساری، گفت: برگزاری جشنواره‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است، لذا تلاش شده است که این جشنواره به صورت علمی برگزار شود. 

وی افزود: تجلیل از نخبگان عرصه رسانه را در دستور کار داریم، تلاش اصحاب رسانه در راستای مطالبه‌گری برای رفع مشکلات مردم شایسته تقدیر است و آثار رسیده با این رویکرد را قدر می‌دانیم.

احمدی از رشد ۲۰ درصدی دریافت آثار خبر داد و تصریح کرد: در بازه ۴۰ روزه ۶۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.. 

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مازندران از انتخاب ۳۵ اثر برگزیده خبر داد و خاطرنشان کرد: 13 اثر منتخب از جمع بانوان خبرنگار است.

وی با بیان اینکه انتخاب نادرست قالب یکی از چالش‌ها در داوری جشنواره بوده است، گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه در انتخاب قالب خبری دقت‌نظر داشته باشند. 

احمدی اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سواد رسانه‌ای اصحاب رسانه باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مازندران از شمار بسیار غلط‌های املایی در آثار رسیده خبر داد و اذعان کرد: زیبنده نیست درست‌نویسی و پاکیزه‌نویسی در اخبار رعایت نشود.

وی در پایان گفت: از غرب استان شاهد دریافت آثار کمتری بوده‌ایم، با توجه به اینکه خانه مطبوعات مازندران در سیطره غرب استان است اما کمتر شاهد تولید محتوا از سوی فعالان رسانه در غرب استان هستیم. 

انتهای پیام
captcha