عذرخواهی یا پاسخگویی؛ کدام ارجح است
کد خبر: 4123518
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

عذرخواهی یا پاسخگویی؛ کدام ارجح است

مراسم رونمایی از سامانه و پوستر جشنواره ملی ازدواج با عنوان «مانا» که قرار بود امروز دوم اسفندماه در ساختمان جوانان برگزار شود، پس از ۴۵ دقیقه انتظار، لغو شد.

عذرخواهی یا پاسخگویی؛ کدام ارجح استبه گزارش ایکنا؛ مراسم رونمایی از سامانه و پوستر جشنواره ملی ازدواج با عنوان «مانا» که قرار بود امروز دوم اسفند ساعت 11 با همکاری معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در طبقه سیزدهم ساختمان جوانان برگزار شود، پس از ۴۵ دقیقه انتظار برای آغاز مراسم، اعلام شد که برنامه لغو شده است.

مسئول دفتر معاون ساماندهی امور جوانان نیز به دلیل لغو مراسم از طرف وحید یامین‌پور از خبرنگاران عذرخواهی کرد و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را مسئول لغو شدن این مراسم دانست.

با وجود اینکه خبرنگاران از روابط عمومی درخواست کردند با مسئولان مربوطه از جمله وحید یامین‌پور، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، روح‌الله اسدی، مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان و ... مصاحبه کنند، امکان گفت‌وگو هم فراهم نشد و خبرنگاران و عکاسان دست خالی به خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری خود برگشتند و آنچه در این میان از اهمیتی برخوردار نبود، زمان و مشغله کاری خبرنگاران بود.

یادآور می‌شود؛ با توجه به نزدیک بودن روز جوان، بسیاری از خبرنگاران با هدف گفت‌وگو با مدیران این وزارتخانه پیرامون مسائل جوانان و پیگیری اقدامات انجام شده در مراسم حضور پیدا کرده بودند، چراکه این مدیران در حالت عادی چندان در دسترس و پاسخگو نیستند. 

انتهای پیام
captcha