اجرای «طرح یاریگران زندگی» در گلستان
کد خبر: 4123585
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

اجرای «طرح یاریگران زندگی» در گلستان

آیین افتتاح متمرکز «طرح یاریگران زندگی» با حضور استاندار گلستان، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان امروز، ۲ اسفندماه در روستای نصرآباد گرگان برگزار شد.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، آئین افتتاح «طرح یاریگران زندگی» در روستا که با حضور استاندارگلستان، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان امروز، ۲ اسفند در روستای نصرآباد گرگان برگزار شد.

استاندار گلستان در آیین افتتاح طرح یاریگران زندگی در روستا گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برنامه‌‎های مختلفی را دنبال می‌کند که یکی از مهمترین این محورها مقابله است که با توجه به تغییر الگوی مصرف به سمت مواد صنعتی، استراتژی محله محوری و استفاده حداکثری از ظرفیت مردم، سازمان‌های مردم نهاد و بسیج به عنوان دیده‌بان این امر محسوب می‌شود.

زنگانه به منویات مقام معظم رهبری در کنترل و کاهش اعتیاد و مبارزه به مواد مخدر اشاره کرد و گفت: اقداماتی از جنس یاریگران زندگی در حوزه اقدامات فرهنگی قرار می‌گیرند و باید توجه داشت که هزینه در حوزه فرهنگی در واقع سرمایه‌گذاری است که هزینه‌های درمانی و مقابله را به شدت کاهش می‌دهند.

استاندار گلستان گفت: باید ظرفیت ۱۰۰ نفره معتادین متجاهر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر به ۴۰۰ نفر ارتقا یابد و البته در گنبد هم باید این ظرفیت‌سازی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha