برنامه‌های نوروزی با رعایت ملاحظات دینی همراه باشد
کد خبر: 4123671
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

برنامه‌های نوروزی با رعایت ملاحظات دینی همراه باشد

استاندار یزد با اشاره به تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن در نوروز ۱۴۰۲ بر اجرای برنامه‌های نوآورانه همراه با رعایت ملاحظات دینی تأکید کرد.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، شب گذشته، دوم اسفند در آیین تجلیل از خادمان مسجد جامع یزد، از اهتمام خادمان این مسجد برای خدمت به خانه خدا، احیای فرهنگ دارالعباده و خدمت به مسافران نوروزی در ایام نوروز سال 1401 قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن در نوروز سال 1402 و هجمه‌های دشمنان علیه ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی گفت: بر این اساس باید با توان و ظرافت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر ملاحظات دینی و فرهنگی را دنبال کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه مسجد خانه خدا و ورود به آن آداب و ملاحظاتی دارد، بیان کرد: در صورت لزوم، تذکرات لازم با صبوری و خلق و خوی نیکو به افراد ارائه شود.

فاطمی در ادامه بر برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های شایسته و نوآورانه در حریم مسجد جامع تأکید و اضافه کرد: در ایام نوروز ملاحظات ماه مبارک رمضان و سایر ملاحظات فرهنگی در حوزه گردشگری باید رعایت شود.

وی در پایان از تشکیل کمیته‌ای با محوریت معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور خادمان مسجد جامع و مجموعه میراث فرهنگی به منظور پیشبرد برنامه‌ها و رعایت ملاحظات دینی و فرهنگی در این مسجد، در نوروز پیش رو خبر داد.

انتهای پیام
captcha