رقابت ۶۰۰ دانش‌آموز پسر در مسابقات قطب اول قرآن، عترت و نماز خوزستان
کد خبر: 4123675
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

رقابت ۶۰۰ دانش‌آموز پسر در مسابقات قطب اول قرآن، عترت و نماز خوزستان

شهرستان رامشیر به عنوان قطب اول جشنواره‌های قطبی مسابقات قرآن امسال در خوزستان، از امروز به مدت ۲ روز میزبان ۶۰۰ دانش‌آموز پسر متوسطه اول و دوم است.

رقابت دانش‌آموزان پسر در مسابقات قرآن خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسابقات هجدهمین دوره جشنواره‌های قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز استان خوزستان امروز و فردا، 3 و 4 اسفند به میزبانی رامشیر برگزار می‌شود. 

شهرستان رامشیر به عنوان قطب اول جشنواره‌های قطبی مسابقات قرآن امسال، از امروز به مدت 2 روز میزبان 600 دانش آموز پسر متوسطه اول و دوم از شهرستان‌های رامهرمز، امیدیه، خرمشهر، اروندکنار، بندرامام، هندیجان، زیدون، آغاجاری، بهبهان، شادگان، ماهشهر و آبادان است.

این رقابت‌ها در بخش دختران 5 و 6 اسفند در رامشیر ادامه پیدا می‌کند. 550 دانش آموز دختر در این دو روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است، جشنواره‌های قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز استان خوزستان که از امروز در رامشیر آغاز شده است، در ادامه میهمان شهرستان کارون و لالی به عنوان میزبان جشنواره قطب دوم و سوم است. ۳ هزار و ۴۵۰ دانش آموز از سراسر استان در این مسابقات شرکت می‌کنند. 

رشته‌های مسابقات شامل قرائت، حفظ قرآن کریم (رشته‌های جزء سی، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، فهم قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، مداحی(پسران)، دعاخوانی (دختران)، اذان (پسران)، احکام و انشای نماز  است.

انتهای پیام
captcha