عدالت آموزشی در یزد دنبال می‌شود
کد خبر: 4124028
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

عدالت آموزشی در یزد دنبال می‌شود

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان یزد با اشاره به تشکیل این قرارگاه در استان گفت: توسعه تعلیم و تربیت در مناطق محروم و کمتر برخوردار با اعزام تیم‌های جهادی دنبال می‌شود.

محمدعلی نژاد حسینیان، مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی نژادحسینیان، مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در استان یزد، 4 اسفندماه در جمع خبرنگاران، بی عدالتی آموزشی و شکاف آموزشی در سطح کشور را ناشی از اهمال کاری‌های گذشته دانست و گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم، دستورالعملی برای تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ابلاغ شد و اعضای اصلی هیئت راهبردی از بالاترین مقامات کشوری و دستگاه‌های اداری تشکیل شده و در وزارتخانه یک تشکیلاتی به وجود آمده که کاری جهادی در مدت زمانی محدود انجام شود تا بی‌عدالتی آموزشی که در برخی مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای و یا مناطق روستایی وجود دارد، رفع کند.

وی، مناطق مورد هدف این قرارگاه را مناطق روستایی، عشایری و مناطق کمتر برخوردار و محروم دانست و افزود: این قرارگاه در استان یزد نیز شکل گرفت و هشت کارگروه ذیل این قرارگاه تشکیل شد که در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های متعددی در راستای کیفیت‌بخشی و آموزشی انجام می‌دهد و اخیراً کارگروهی جدید نیز شکل گرفته که در استان یزد همزمان با کشور ایجاد شد.

نژادحسینیان بیان کرد: در قالب این قرارگاه گروه‌های معلمان جهادی اعم از بانوان و آقایان به مناطق مورد هدف اعزام می‌شوند که در استان یزد نیز این گروه‌ها به مناطقی از جمله هرات، مروست، ابرکوه و مناطق حاشیه‌ای شهرستان یزد و ... اعزام شده اند.

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در استان یزد گفت: با اقداماتی که انجام می‌شود، هرچند نمی‌توان گفت به طور صددرصد شاهد از بین رفتن بی‌عدالتی آموزشی باشیم اما امیدواریم در این راستا گام‌های مؤثری برداریم. 

انتهای پیام
captcha