کارگاه «جهاد تبیین» ویژه فعالان قرآنی در دیواندره برگزار شد
کد خبر: 4124326
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

کارگاه «جهاد تبیین» ویژه فعالان قرآنی در دیواندره برگزار شد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری کارگاه «جهاد تبیین» با حضور فعالان و مربیان مؤسسات قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دیواندره امروز، 6 اسفند در این اداره خبر داد.

کارگاه آموزشی جهاد تبیین

حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری کارگاه جهاد تبیین با حضور فعالان و مربیان مؤسسات قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دیواندره و با همکاری این اداره خبر داد.

وی افزود: کارگاه آموزشی نشست روشنگری با موضوع جهاد تبیین برای بانوان تأثیرگذار و فعالان قرآنی در محل سالن جلسات حوزه مقاومت شهید سمیه شهرستان دیواندره برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با اشاره به ریشه تبیین در معارف اسلامی بیان کرد: مأموریت اصلی پیامبران الهی تبیین حقایق عالم، وجود خود انسان، ظرفیت‌های انسان، تبیین توحید و خداپرستی است و در این راستا خداوند متعال در آیه 138 سوره آل عمران می‌فرماید: «هَذَا بَیَانٌ لِلنَّاس؛ قرآن تبیین‌کننده‌ای برای مردم است».

وی افزود: قرآن کریم ۱۴۰۰ سال پیش به روشنی مطالب را برای ما بیان می‌کند تا در مقابل رخدادها عملکرد درستی داشته باشیم لذا باید در مورد وقایع تحقیق بسیاری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام رستمی یادآور شد: نباید بدون تحقیق حرف دشمنان و اخبار کذب آن‌ها را در جامعه نشر دهیم چراکه این امر موجب تفرقه و اختلاف در سطح جامعه خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ در این کارگاه از شش نفر از فعالان قرآنی مؤسسات و مخاطبان قرآنی حوزه مقاومت شهید سمیه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha