کارنامه درخشان سپاه حاصل روحیه ایثارگری است
کد خبر: 4124497
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

کارنامه درخشان سپاه حاصل روحیه ایثارگری است

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی با اشاره به اینکه کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های مختلف حاصل روحیه ایثارگری و معنویت حاکم در این نهادست، گفت: سپاه با برخورداری از بصیرت دینی زمینه اقتدار نظام را فراهم کرده است.

امیر محمد صادقیان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی اراک، امیر محمد صادقیان، ارشد نظامی ارتش در استان و فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر(ع) اراک عصر شنبه، 6 اسفند، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: نام‌گذاری میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نشان از ادامه مکتب حسینی دارد و دلاور مردان این عرصه با توکل برخدا، معنویت، ولایتمداری، تقوا و بصیرت این مسیر را در نهاد مقدس سپاه ادامه می‌دهند.

ارشد نظامی ارتش در استان با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ارزشمندست که به برکت انقلاب و تفکر حضرت امام خمینی(ره) در کشور جاری شده است، گفت: امروز هر فردی که برای استقلال و امنیت کشور تلاش کرده یا به مردم در عرصه‌های مختلف خدمت می‌کند، پاسدارست و به برکت وجود نهاد مردمی و انقلابی سپاه، فرهنگ پاسداری در بخش‌های مختلف کشور طنین‌انداز شده است.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران فرزند خلف انقلاب اسلامی است و سبزپوشان انقلاب اسلامی از روز تأسیس این نهاد انقلابی تا امروز همواره نقش مهم و راهبردی در دفاع از کشور و خدمت به مردم ایفا کرده‌اند.

صادقیان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ژرف‌اندیشی و ابتکار راهبردی با ایجاد سپاه پاسداران، دفاع و پاسداری همه‌جانبه از انقلاب را تضمین کرد، گفت: امروز ملت ایران و امت‌های اسلامی به وجود این نهاد مقدس افتخار می‌کنند و بارها برایشان ثابت شده سپاه برخوردار از بصیرت دینی است و زمینه اقتدار و مانایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

وی کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های مختلف را حاصل روحیه ایثارگری و جهادی پاسداران و معنویت حاکم در این نهاد انقلابی دانست و ادامه داد: روز پاسدار نماد تجلیل از مردان حماسه‌سازی است که در مسیر عزتمندی و سربلندی انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام
captcha