دامنه برنامه‌های تربیتی آموزش و پرورش گسترش یابد
کد خبر: 4124815
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

دامنه برنامه‌های تربیتی آموزش و پرورش گسترش یابد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به نقش تعالیم تربیتی برای نسل آینده گفت: معاونت پرورشی باید برای ذائقه‌های مختلف برنامه داشته باشد تا دامنه شمول برنامه‌های تربیتی گسترش یابد.

غبارروبی قبور شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هشتم اسفدماه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی در آموزش و پرورش، آیین غبارروبی قبور شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) امروز، 8 اسفندماه با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان فارس در شیراز برگزار شد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: برخی حوادثی که پیش آمده ناشی از کم کاری در حوزه فرهنگی بود لذا چنانکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم توصیه می‌کند باید در این حوزه بیشتر کار شود.

وی از جذب نیروهای جدید به آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبرداد و گفت: فارغ‌التحصیلان 40 رشته تحصیلی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

عسکری با بیان اینکه معاونت پرورشی کارهای بسیار ارزشمندی را انجام داده است البته همچنان باید در این زمینه تلاش کنیم، افزود: معاونت پرورشی باید برای ذائقه‌های مختلف برنامه داشته باشد تا دامنه شمول برنامه‌های تربیتی گسترش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان یادآور شد: یکی از رویکردهای ما در انتصاب مدیران مدارس انتخاب مدیران با رویکرد پرورشی است.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این آئین گفت: فعالیت‌های تربیتی که در مدارس انجام می‌شود، باید نمود بیشتری در سطح جامعه داشته باشد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم معنوی قبور مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) توسط جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان گلباران و گروه‌های سرود دانش‌آموزی نیز به اجرای برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha