برنامه‌های هفته «امور تربیتی و تربیت اسلامی» در کرمان اعلام شد
کد خبر: 4124981
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

برنامه‌های هفته «امور تربیتی و تربیت اسلامی» در کرمان اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه از ۸ تا ۱۴ اسفندماه به‌نام هفته «امور تربیتی و تربیت اسلامی» نامگذاری شده است به روز شمار این هفته و برنامه‌های آن در کرمان پرداخت.

هفته امور تربیتی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، سیداصغر سادات حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه از ۸ تا ۱۴ اسفندماه به‌نام هفته «امور تربیتی و تربیت اسلامی» نامگذاری شده است به بیان روز شمار این هفته و برنامه‌های آن در کرمان پرداخت و گفت: اولین روز این هفته دوشنبه، هشتم اسفندماه با نام «مربی و تربیت» نامگذاری شده که در این روز گردهمایی مربیان، مشاوران، مدیران، پیشکسوتان و گروه‌های جهادی مردمی برگزار شد.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه، نهم اسفندماه عنوان «خانواده و تربیت» دارد و تجلیل از والدین فعال تربیتی در این روز در نظر گرفته شده است، افزود: چهارشنبه ۱۰ اسفند روز «رسانه و تربیت» است که در این روز دستاوردهای حوزه پرورشی و تربیتی ارائه و به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پنجشنبه ۱۱ اسفند با نام «زیست بوم جدید کرونا و تربیت» نامگذاری شده که در این روز دیدار با مراجع معظم تقلید یا برگزاری نشست‌های علمی و معرفتی با حضور علمای حوزه‌های علمیه صورت می‌گیرد.

سادات حسینی ادامه داد: جمعه ۱۲ اسفند عنوان «موقعیت‌های تربیتی» دارد که برای این روز ورزش همگانی، کوهپیمایی مربیان، معلمان و تجلیل از برگزیدگان، در نماز جمعه پیش‌بینی شده است.

وی کرمان تصریح کرد: شنبه ۱۳ اسفند روز «نومربیان، نومعلمان و تربیت» است که در این روز نشست‌های علمی و تربیتی با حضور نومعلمان و نومربیان دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: آخرین روز این هفته یکشنبه ۱۴ اسفند با نام «گروه‌های جهادی و تربیت» نامگذاری شده که در این روز نشست با گروه‌های جهادی تربیتی برای ارائه دستاوردها و طرح‌های تربیتی برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام
captcha