رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با معاون پرورشی و مدیر آموزش و پرورش دیدار کرد
کد خبر: 4125140
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با معاون پرورشی و مدیر آموزش و پرورش دیدار کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر به مناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی امروز، 9 اسفند با معاون پرورشی و تربیت بدنی و مدیریت آموزش و پرورش آزادشهر دیدار کرد.

حجت الاسلام طالبی رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر به مناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی امروز، 9 اسفند با معاون پرورشی و تربیت بدنی و مدیریت آموزش و پرورش آزادشهر دیدار کرد. 

حجت‌الاسلام طالبی ضمن تبریک هفته امورتربیتی و تشکر از تلاش‌های این حوزه، کار معلمان و مربیان تربیتی و پرورشی را بسیار حساس و مهم برشمرد و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به اهمیت تزکیه نفس و تعهد قبل از تعلیم و علم آموزی تأکید کرده است که این موضوع خود دلیل محکمی بر اهمیت امورتربیتی در مدارس و آموزش و پرورش است. 

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن تشکر از همکاری‌های همه جانبه اداره تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی، افزود: فلسفه وجودی امور تربیتی انسان سازی است که در این راستا مربیان دلسوز و توانمند حوزه امور تربیتی، با عنایت به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، تلاش های گسترده‌ای را انجام داده اند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

آخوندی تصریح کرد: آموزش و پرورش در کنار نهاد خانواده، از نهادهای فرهنگ ساز هستند و با توجه به مخاطبانی که دارد علاوه بر آموزش، توجه به مسائل تربیتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان‌اینکه به طور یقین آموزش همراه با پرورش لازمه رشد و تکامل دانش آموزان است، گفت: بحث کتاب و کتاب خوانی در زمینه‌های مختلف بین دانش آموزان ترویج داده شود.

 

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با بیان اینکه معلمان و مربیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای دانش آموزان تبیین کنند، افزود: راه‌های نفوذ و تسلط دشمنان از راه آموزشی و تربیتی باید مسدود شود.

انتهای پیام
captcha